تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

تشدید برخورد با خودرو های پلاک مخدوش

تشدید برخورد با خودرو های پلاک مخدوش
.

نگاه اقتصاد – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه دوربین های ثبت تخلف و گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال هستند ، گفت : برخورد با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش تشدید می شود.

 

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : برخورد با تخلفات رانندگی همواره در حال انجام است اما به علت سو استفاده برخی رانندگان هنجارشکن ، برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در اولویت قرار گرفته است.

 

وی افزود : برخی از رانندگان به منظور فرار از اعمال قانون ، پلاک خودرو را به شیوه های مختلفی مانند پلاک زیر سپر ، استفاده از طلق روی پلاک ،ناخوانا کردن پلاک ، مخدوش کردن پلاک یا استفاده از پلاک های غیر مجاز و … مخدوش می کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: مطابق قانون کسانی که پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش کرده باشند حتمابه مراجع قضایی معرفی می شوند و روند قانونی آن توسط پلیس راهور پیگیری می شود.

 

وی بابیان اینکه مطابق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوش کردن پلاک ،  ۶ماه تا یک سال حبس به همراه دارد ، تاکید کرد : علاوه بر این مجازات، مبلغ ۶۰۰ هزار ریال جریمه و توقیف نیز در انتظار فرد متخلف است.

 

سرهنگ کهزادی یاد آور شد : از اول فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۷۸خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش شناسایی و توقیف شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.