تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

مانور تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق ایلام برگزار شد

مانور تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق ایلام برگزار شد
ایلام -  رییس گروه مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: نخستین اقدام فراگیر(مانور) تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع نیروی برق این استان در سال جدید با محوریت عبور از پیک تابستان برگزار شد.

خالد جلیلیان روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مانور در راستای برگزاری اقدامات هماهنگ تعمیرات سراسری و با اهداف اصلاح و بهینه سازی شبکه، کاهش پیک، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی های ناخواسته شبکه و حفظ آمادگی اکیپ های عملیاتی که به صورت ماهانه در شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور برگزار می شود، انجام شد.

وی تصریح کرد: اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع نیروی برق استان ایلام در تمامی مدیریت و امورهای این شرکت برگزار شد و ۶۱ اکیپ اجرایی و سه اکیپ خط گرم در قالب تیم های عملیاتی در این مانور با انجام اقدامات جهادی به بهینه سازی شبکه های توزیع برق این استان پرداختند.

رییس گروه مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: این اکیپ های فنی در طول مسیر حدود ۱۲۶ کیلومتر خطوط فشار متوسط، مبادرت به شناسایی و رفع اتصالات سست به تعداد ۴۳۰ مورد و رفع مشکلات عیوب مختلف به تعداد ۶۴۰ مورد کردند.

جلیلیان ادامه داد: رسالت اصلی این شرکت تأمین و توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکین است که این مهم از طریق توسعه و بهره‌برداری بهینه تأسیسات شبکه برق رقم می خورد.

وی افزود: برگزاری عملیات های گسترده در قالب مانور مدیریت بحران می تواند کمک شایانی به اصلاح و بهینه شبکه های برق نماید. همچنین ایشان اهداف کلان را در رضایتمندی مشترکان، برآوردن انتظارات جامعه، افزایش رضایت کارکنان و ذینفعان دانست.

رییس گروه مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: برگزاری مانورهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل فرصتی مناسب برای شناخت نقاط ضعف و قوت به خصوص در حوزه برق و انرژی است.

جلیلیان با تاکید بر اینکه یکی از جامع ترین راه های مقاوم سازی در برابر مخاطرات احتمالی برگزاری مانورهای مدیریت بحران است؛ خاطرنشان کرد: برگزاری این عملیات گسترده موجب دستیابی شرکت به اهدافی چون افزایش هماهنگی بین همکاران، کسب مهارتهای اجرایی و تمرین شرایط بحرانی می گردد.

وی افزود: همچنین در راستای تسهیل در ارائه خدمات مختلف و صیانت از حقوق شهروندی، شناسایی و مقابله با رمز ارزهای دیجیتال و معرفی اپلیکیشن برق من نیز در دستور کار این حرکت جهادی بود.

رییس گروه مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق ایلام در بیان شرح فعالیت های انجام شده برای عبور از پیک تابستان گفت: رفع اتصالات سست و آچار کشی، اصلاح عیوب موجود روی فیدرهای فشار متوسط، نصب و معرفی اپلیکیشن برق من از مهمترین اقدامات صورت گرفته در اقدام فراگیر مذکور به منظور عبور از پیک تابستان و کاهش خاموشی ها است.

جلیلیان از مردم عزیز استان درخواست کرد که با نصب اپلیکیشن برق من ضمن بهره‌مندی آسان و راحت در اخذ خدمات مختلف شرکت توزیع نیروی برق، ما را نیز در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر یاری نمایند.

تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۵۸۰ هزارنفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.