تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

رییس فدراسیون هندبال

سالن های هندبال در شهرستان های ایلام تکمیل می شوند

سالن های هندبال در شهرستان های ایلام تکمیل می شوند
ایلام - رییس فدراسیون هندبال گفت: برخی از شهرستان ایلام از جمله چرداول و سیروان ظرفیت مناسبی در رشته هندبال دارند و سالن های آنها برای توسعه این ورزش تکمیل می شوند.

علیرضا پاکدل روز پنجشنبه در سفر خود به شهرستان چرداول و بازدید از زمین های هندبال اظهار داشت: در مدت تصدی ریاست فدراییون سعی شده در اکثر استان های کشور حضور یابم بخصوص شهرستان های محروم و نقاط دورافتاده که اکثر استعدادها و نخبه های ورزشی در این نقاط هستند.

وی افزود: اولین سفر استانی سال ۱۴۰۰ این فدراسیون به استان ایلام بوده و در راستای حمایت از ورزش در نقاط دارای ظرفیت، این فدراسیون کمک های لازم برای توسعه ورزشی این رشته خواهد کرد.

پاکدل یادآور شد: تکمیل سالن چندمنظوره نیمه کاره شهرستان سرابله در دستور کار قرار گیرد و فدراسیون نیز کمک های تجهیزاتی و اعتباراتی خود را در حد توان خواهد کرد.

پاکدل سفر خود به شهرستان ها را حمایت از هیات و ورزشکاران هندبال عنوان کرد و در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل سالن هندبال قول مساعد داد.

رییس فدراسیون هندبال به روستاهای دارای ظرفیت رشته هندبال اشاره کرد و افزود: دهستان ها و روستاهای استان در دور افتاده ترین نقاط با کمترین امکانات دارای ورزشکاران با استعداد بسیاری است که در این رشته ورزشی فعالیت می کنند و باعث افتخار فدراسیون هستند.

وی تصریح کرد: رییس هیات هندبال نیز باید با یک برنامه ریزی مناسب مناطق دارای ظرفیت را شناسایی و شکوفا کنند بخصوص در زمینه آموزش باید توجه ویژه ای داشته باشند.

پاکدل یادآور شد: فدراسیون نیز در بعد آموزش شرایط خوبی را برای این هیات فراهم می کند که دانش فنی آنها نیز افزایش یابد و حضور موفقی در رشته هندبال داشته باشند.

رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل هندبال در ایلام خواهیم کرد، گفت: برای بالا بردن دانش فنی مربیان نیز برای شرکت در کلاس های مربیگری فدراسیون هزینه مربیان هندبال استان را تامین می کند.

پاکدل تصریح کرد: همچنین سعی می شود ورزشکاران ایلامی این رشته به اردوی تیم ملی دعوت شوند و با توجه به ظرفیت نوجوانان و نونهالان با فراهم کردن سالن هندبال امیدواریم در تیم‌های ملی حضور پیدا کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این بازدید گفت: فضای بی نظیری از هندبال در بسیاری از مناطق از جمله آسمان آباد در رده سنی نو نهالان وجود دارد و می طلبد تمام اهداف ما در حوزه هندبال بخصوص در سنین پایه در چنین مناطقی عملیاتی شود.

مظفر علی شائی افزود: شهرستان چرداول نیز یکی از قطب‌های هندبال استان است که در بازدید از سالن ورزشی آسمان آباد به همراه رییس فدراسیون تعداد زیادی نونهال و نوجوان در حال تمرین بودند و رییس فدراسیون قول دادند در حوزه مساعدت‌های تجهیزاتی به بانوان و دعوت مربیان به تیم ملی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان نیز قول داد به همان میزان که فدراسیون کمک می‌کند ۲ برابر به این مناطق برای توسعه این رشته در این مناطق کمک کند و به مسوولان شهرستان نیز تاکید شد نیازمندی های تیم را در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شناسایی کنند و در اسرع وقت این نیازها رفع شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در خصوص شهر کارزان در دیدار با تیم هندبال ساحلی کارزان نیز گفت: هندبال ساحلی ما امسال به شکل جدی استارت می خورد و به همین منظور مقدمات واگذاری زمینی به اداره ورزش و جوانان ایلام برای این رشته مهیا شده که به محض واگذاری، زمین را با استانداردهای جهانی هندبال ساحلی تطبیق و امکانات را در حد مطلوب برای این تیم فراهم می شود.

وی تاکید کرد: با فراهم کردن امکانات مورد نیاز در این شهرستان ها امیدواریم ورزشکاران ما در رویدادهای ملی و فراملی شرکت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.