تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

هدف پلیس،تثبیت امنیت و آرامش و نهادینه کردن آن برای آحاد جامعه است

هدف پلیس،تثبیت امنیت و آرامش و نهادینه کردن آن برای آحاد جامعه است
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امروز شاهد امنیت مثال زدنی در کشور هستیم ، گفت: هدف پلیس،تثبیت امنیت و آرامش و نهادینه کردن آن براب آحاد جامعه است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “دلاور القاصی مهر” در دیدار با مهندس علیزاده، نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پلیس امروز با گذشت زمان در عملکرد و اقدامات متفاوت شده است  این نیرو در این برهه از زمان بیشتر در بحث پیشگیری از آسیب ها با محوریت مردم فعالیت می کند و پویایی و نشاط در جامعه، ثمره حضورشبانه روزی پلیس است.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه پلیس در برقراری امنیت و آرامش در جامعه، همکاری تمام نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی را با نیروی انتظامی خواستارشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام  به لزوم همکاری تمام نهادها با پلیس اشاره کرد و گفت: مبارزه با جرائم بخصوص قاچاق کالا و حمایت از تولیدات ملی تنها  با مشارکت و همکاری سایر ارگان ها و سازمان ها و پشتیبانی مسئولین در جلسات استانی و مجلس شورای اسلامی از طرح ها و ماموریت های پلیسی محقق خواهد شد.

سردار القاصی مهر، امنیت را نیاز اساسی و زمینه ساز پیشرفت و توسعه جوامع یاد کرد و گفت:امروز تمامی فعالیت های یک کشور با تحقق امنیت در جامعه می تواند شکل بگیرد و به هدفی که برای آن ترسیم شده است دست یابد که این موضوع مهم هم وظیفه نیروی انتظامی را برای پاسداری از این امنیت،سنگین تر می کند و هم نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را برای دفاع از ماموریت ها، امکانات و معیشت کارکنان نیروی انتظامی پررنگ تر می کند.

وی گفت:مردم استان ایلام امتحان خود را در برهه های مختلف انقلاب اسلامی به خوبی پس داده اند که نمونه بارز آن ایستادگی این استان غیور در هشت سال دفاع مقدس بود و خدمت خالصانه و بی منت به چنین مردمی  علاوه بر اینکه یک افتخار است یک عبادت نیز محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پشتیبانی آنها از نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد این پشتیبانی ها تا تحقق امکانات مناسب و در خور شان مردم استان ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.