تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۲۹

فرمانده سپاه روح‌الله:

انتخابات نماد مردم سالاری دینی در تعیین سرنوشت کشور است

انتخابات نماد مردم سالاری دینی در تعیین سرنوشت کشور است
اراک - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرآیند انتخابات آزادانه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است و حضور گسترده در آن نماد آزادی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ” محسن کریمی” روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آغاز انقلاب تاکنون که قانون اساسی مصوب شد در تمام دوره‌ها اعم از خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات برگزار شده که این مهم بیانگر حمایت و پشتیبانی مردمی از نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی حمایت و پشتوانه مردمی بود چرا که هر نظامی از پشتیبانی مردم برخوردار باشد با صلابت و اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: با نزدیکی به روزهای انتخابات، دشمنان اسلام تمام تلاش خود را به کار می گیرند که مشارکت مردم در این امر مهم کمرنگ شود.

سردار کریمی بیان داشت: چنانچه حرکت کلی نظام را مدنظر قرار دهیم، این حرکت با فرمان امام خمینی‌ ( ره) از سال ۴۲ آغاز و در سال ۵۷ به پیروزی رسید و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی مصوب شد و پس از آن انتخابات های زیادی با رای مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: استکبار از همان ابتدا مانع تراشی کرده و با توطئه‌های مختلف همچون جنگ، ترور، کودتا، تهاجم فرهنگی و تحریم در صدد است اجازه ندهد این فرآیند ملی الگو شود که تاکنون در این خصوص موفق نشده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تاکید بر اینکه بحث انتخابات از دوره‌های پیش از اهمیت بیشتری برخوردار است افزود: در مقطع کنونی، استکبار برای مانع تراشی در ادامه مسیر انقلاب و عدم حضور در انتخابات، مردم را از لحاظ مباحث اقتصادی در تنگنا قرار داده هر چند که همزمان بحث جنگ نیابتی و عملیات روانی را نیز در کشور به راه انداخته است.

سردار کریمی اضافه کرد: از سوی دیگر علاوه بر ایجاد ناامیدی میان مردم، شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی کشور، شرایط را بسیار دشوارتر کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این باره گفت: در شرایط کنونی حاکم بر کشور باید سه قوه در کنار مردم باشند و به واسطه تعامل و همکاری گام های موثری در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم بردارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: در این مقطع حساس باید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان دستاوردهای علمی کشور و همچنین منابع خدادادی به خوداتکایی برسیم و با توجه به این توانمندی‌ها امیدآفرینی را در جامعه گسترش دهیم.

سردار کریمی یادآور شد: بیش از ۴۰ سال است که قطار انقلاب با همراهی و حمایت مردم با موفقیت در مسیر خود در حرکت است و اکنون که به قله پیروزی نزدیک شدیم نباید اجازه دهیم دشمنان این اقتدار و امنیت کشور را خدشه دار کنند.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات مشارکت کنند و با یک انتخاب اصلح و با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان توانمند بر مشکلات کنونی فائق شویم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری می توان اذعان داشت که آینده کشور روشن است و پیروزی با جبهه حق است و امید است با تعامل، همکاری و پشتوانه مردم از این انتخابات پیش رو هم سربلند بیرون بیاییم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره ای مجلس و شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش آشتیان و فراهان وششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.