تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

امام جمعه ایلام:

زنگ نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به صدا درآمده است

زنگ نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به صدا درآمده است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تداوم مبارزه عملی مردم فلسطین با اسراییل غاصب زنگ نابودی این رژیم اشغالگر را به صدا درآورده است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز پنج شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر ایلام با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه گفت: حادثه تلخ تر، آنچه که در فلسطین اتفاق می افتد این است که مردم روزه دار فلسطین که به خانه خدا پناه برده اند تا اقامه نماز کنند مورد خشونت اشغالگران قرار گرفته اند، اشغالگران جنایتهای خود را گسترش داده اند و با زور صاحب خانه را بیرون کرده و به تملک خود در می آورند و هیچ رسانه ای در آمریکا و اروپا مدافع این مظلومان نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه البته دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه شدند، یادآور شد: تصور می کردند که اگر برخی از سران مرتجع خودفروخته وابسته به استکبار، چراغ سبز نشان دهند و با رژیم اسرائیل ارتباط برقرار کنند، می توانند سرنوشت جهان اسلام را تغییر دهند اما بدانند انقلاب اسلامی معادلات آنها را به هم ریخته است.

امام ‌جمعه ایلام ادامه داد: آنها شعار نیل تا فرات و معامله قرن را مطرح کردند که متولد نشده سقط شد، امروز نقش انقلاب ما در منطقه ای به گونه ای شده است که رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه دست تسلیم را بالا بردند و در مقابل حزب الله شکست خوردند، به غزه حمله کردند اما مقاومت در جنگ ۲۲ روزه نیز آن ها را مجبور به شکست و عقب نشینی کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: امروز صدای آژیر خطر در سراسر رژیم اشغالگر قدس با موشک های نقطه زن جبهه مقاومت به صدا درآمده است و گنبد آهنین آنها نتوانست بازدارنده باشد و مردم آنها به پناهگاه ها پناه بردند.

وی تصریح کرد: این برای اولین باری است که در درون رژیم اشغالگر قدس، فلسطینی های ساکن در شهرهای اشغال شده به خیایان آمده اند و به جمع مقاومت پیوسته اند، مقاومتی که با سنگ شروع شد امروز با موشک نقطه زن در برابر رژیم اشغالگر قدس قرار می گیرد.

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه امروز معادلات به نفع جبهه مقاومت پیش می رود، یادآور شد: امروز همه گروه های مقاومت وحدت پیدا کرده اند و به نفع مظلومان فلسطین وارد عمل شده اند، امروز آزادیخواهان دنیا در نیویورک بر علیه جنایت های رژیم صهیونیستی تظاهرات می کنند.

وی اضافه کرد: این شرایط پیش رو، مژده از بین رفتن هر چه سریع تر رژیم اشغالگر قدس را به ما می دهد و امید است که هر چه زودتر نمازگزاران به زیات مسجد الاقصی بروند و در آنجا اقامه نماز عید به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را برگزار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به وقوع حادثه تلخ و جانکاه در افغانستان بیان کرد: شهادت دانش آموزان معصوم مدرسه سیدالشهدا(ع) در افغانستان مصیبت بزرگی است که اگر در اروپا یا آمریکا چنین اتفاقی می افتد تبلیغات گسترده آنها، دنیا را فرا می گرفت و از مظلومیت کودکان می گفتند اما چون بانیان جنایت دست پرورده خودشان هستند نسبت به آن سکوت می کنند.

وی تاکید کرد: جنایتهایی که سران استکبار که در عراق، یمن، فلسطین و سوریه انجام می دهند مسکوت می گذارند در حالی که دم از حقوق بشر می زنند، چون می خواهند نا امنی در جهان اسلام وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: امروز آمریکا ناگزیر شده از افغانستان برود و می خواهد جنایتهایی انجام دهد که مردم فکر کنند اگر آنها در این کشور حضور داشته باشند امنیت آنها حفظ شود.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم انتخابات خردادماه سال جاری، گفت: مهم ترین پایگاه انقلاب پایگاه مردمی است، دشمن تلاش می کند مردم را دل سرد کند تا پای صندوق های رای حاضر نشوند، دشمن هیچگاه دستاوردهای ما را تبلیغ نمی کند، بلکه دنبال برجسته کردن مشکلات است مراقب باشیم که فریب دشمن را نخوریم شیطان بزرگ دشمن ماست.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: اگر مشکلاتی وجود دارد با انتخاب افرادی که می توانند از توان و ظرفیت درونی استفاده کرده و مشکلات را حل کنند در انتخابات شرکت کنیم، نخبگان جامعه، علما و اصحاب رسانه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش آفرینی کنند و مراقب باشیم برخلاف ادب و اخلاق اسلامی عمل نکنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.