تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

سخنگوی صنعت نفت:

آغاز بازرسی از سازمان‌ها برای پایش مصرف انرژی

آغاز بازرسی از سازمان‌ها برای پایش مصرف انرژی
تهران- سخنگوی صنعت برق گفت: بازرسی از دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها برای اطلاع از نحوه رعایت مصرف برق و اطمینان از خاموش بودن سیستم‌های سرمایشی و روشنایی‌های غیرضرور در آن‌ها از هم اکنون آغاز شده است.

«مصطفی رجبی مشهدی» روز پنجشنبه در هفتمین مانور برق که در مرکز پایش صنعت برق شروع بکار کرد افزود: براین اساس و پس از انجام بازرسی‌ها نسبت به قطع برق دستگاه‌ها و نهادهایی که در باره خاموشی سیستم‌های سرمایشی و روشنایی‌ها غیر ضروری کوتاهی کرده‌اند اقدام خواهد شد.

وی افزود: گزارش‌ها از تعدادی بازرسی‌ها و قطع برق دستگاه‌های اداری ‌در سراسر کشور پس از اتمام این اقدام فراگیر و جمع‌بندی به اطلاع عموم خواهد رسید.

سخنگوی صنعت برق گفت: این برنامه که در قالب هفتمین اقدام فراگیر برق و بدون اعلام قبلی و به صورت ضربتی، ساعتی پیش آغاز شد، با حضور بیش از ۳هزار نفر از پرسنل عملیاتی برق اجرا می شود.
رجبی مشهدی ادامه داد: هفتمین اقدام فراگیر برق با محوریت کاهش الگوی مصرف برق اداره‌ها به میزان ۵۰درصد و اطمینان از تعدیل مصارف درآنها در تعطیلات به صورت ضربتی و بدون اعلام قبلی به سایر دستگاه ها انجام می شود.
سخنگوی صنعت برق افزود: در قالب این‌اقدام فراگیر مبارزه با مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، پیشترسخنگوی صنعت برق گفت: همه امکانات کشور برای عبور از چالش کمبود برق با تصمیم هیات وزیران بسیج شد و همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با صنعت برق شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.