تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات بهسازی چشمه سفید ملکشاهی

پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات بهسازی چشمه سفید ملکشاهی
نگاه اقتصاد - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات بهسازی چشمه سفید ملکشاهی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب در راستای بازدید از منابع تامین آب شهر ملکشاهی از چشمه میان تنگ و چشمه سفید بازدید.

مدیرعامل آبفا ایلام با ابراز رضایت از پیشرفت  عملیات اجرایی چشمه سفید اظهار نمودند: در راستای حفاظت از منابع تامین طرح بهسازی چشمه سفید شهر ملکشاهی با پیشرفت ۳۰ درصد در حال اجرا می باشد و برای این بهسازی  مبلغ  ۵۰۰۰ میلیون  ریال  هزینه خواهد شد و عملیات اجرایی پاکسازی و بهسازی کانال انتقال آب چشمه های بالا دست به چشمه قلعه جوق نیز شروع گردید.

تیموری در ادامه از اتصال خط انتقال برق آبرسانی به شهر ملکشاهی به پست ۶۳ کیلو وات خبر داد و بیان داشت: خط انتقال مذکور در سال ۹۷ اجرا و عملیات اتصال آن به پست اصلی با اعتبار ۳۵۰۰۰میلیون ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تصریح کرد: در راستای تسریع در انجام طرح اضطرای انتقال آب به شهر ملکشاهی با خط انتقال به طول ۳۴ کیلومتر به پست ۶۳ کیلووات برق این شهرستان وصل و آماده بهره برداری شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.