تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

امام جمعه ایلام:

ایرانیان در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر اقتدار ملی را فریاد می زنند

ایرانیان در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر اقتدار ملی را فریاد می زنند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه انتخابات مهمترین مقوله کنونی کشور است که همگان باید در قبال برگزاری باشکوه آن مسوول هستیم ، گفت: ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر اقتدار ملی را به منصه ظهور می رسانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان و رسانه های معاند تلاش زیادی دارند تا مردم را از حضور گسترده در انتخابات مایوس کنند.

وی افزود: مشارکت در انتخابات باعث مایوس شدن بیش از پیش دشمنان می شود و مردم ولایت مدار ایران اسلامی با این حضور بار دیگر انسجام و اتحاد و ولایتمداری خود را به نظام را در برابر جهانیان به منصه ظهور می رسانند.

کریمی تبار به سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و هویت ایرانی اسلامی داد و جایگاه لگدمال شده ایران را به آن بازگرداند.

وی ادامه داد: امام راحل با سخنان جسورانه خود، شخص شاه و عملکرد غلطش را نشانه گرفت و به تصویب کاپیتالاسیون و طرح مصونیت سربازان آمریکایی در ایران اعتراض جدی و آشکار کرد و ماهیت دست نشاندگی شاه و درباریان را آشکار ساخت.

امام جمعه ایلام گفت: شاه و درباریان که مرعوب تکنولوژی غرب شده بودند، تحت نفوذ آمریکایی ها ملت ایران را خوار و سرافکنده کرده بودند و به آمریکایی های حاضر در ایران حق توحش پرداخت می کردند و باعث ذلت ایرانی شده بودند.

وی افزود: شاه توان جوانان ایرانی را قبول نداشت و اجازه رشد علمی به مردم نمی داد ولی با وقوع انقلاب اسلامی کشور در عرصه های علمی، نانو، نظامی، دفاعی و حوزه های دیگر به رشد چشمگیر در سطح بین المللی رسید به گونه ای که کشورهای جبهه مقاومت با تاسی از انقلاب اسلامی به دستاوردهای نظامی در برابر متجاوزان دست یافتند.

وزیر اطلاعات مهمان ویژه ایلام در نمازجمعه امروز بود که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ص)، رحلت امام خمینی و سالروز قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ به ایلام سفر کرده بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.