تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

فرصت ثبت نام تبلیغات شورای شهر ایلام امشب تمام می شود

فرصت ثبت نام تبلیغات شورای شهر ایلام امشب تمام می شود
/

ایلام – رییس اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری ایلام گفت: ثبت نام از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر ایلام برای شرکت در تبلیغات پاکیزه ساعت ۲۳ امشب به پایان می رسد.

محمد سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: آن دسته از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام که تمایل برای شرکت در تبلیغات پاکیزه دارند در مدت زمان باقیمانده به روابط عمومی شهرداری ایلام واقع در خیابان شهید ربابه کمالی مراجعه کنند.

وی افزود: پیش از این فرایند ثبت نام از نامزدها برای تبلیغات پاکیزه از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز و مقرر شد تا دهم خردادماه این روند ادامه یابد اما بنا به دلایلی ثبت نام از نامزدها متوقف و به متقاضیان نیز اعلام شد.

سلطانی ادامه داد: اما با پیگیری های متعدد آن مشکلات و موانع مرتفع و از امروز فرایند ثبت نام از متقاضیان شرکت در این تبلیغات مجددا شروع شد و تا ساعت ۲۳ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۴۰ نفر در تبلیغات پاکیزه شرکت کرده اند، یادآور شد: این بنرها در ۲۰۰ نقطه شهر و با یک روز تاخیر نسبت به شروع رسمی تبلیغات نصب می شود.

وی اضافه کرد: مدرک لازم برای ثبت‌نام در طرح تبلیغات پاکیزه یک قطعه عکس باکیفیت بالا و زمینه سفید با فرمت جی‌پی‌جی و با حجم بین پنج تا ۱۰ مگاپیکسل است.

سلطانی یادآور شد: این بنرها به مدت یک هفته تا یک روز قبل از رای‌گیری در مناطق از قبل تعیین شده نصب می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سلطانی تاکید کرد: هیچ داوطلبی حق چسباندن پوستر یا توزیع بروشور و تراکت در سطح شهر را ندارد و در صورت لزوم با همکاری فرمانداری ایلام با داوطلب مذکور و رییس ستاد وی برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ دارای ۱۱ شهرستان و ۲۷ شهر است که ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارد و ۳۱ امین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود.

واجدان شرایط رای در استان ایلام بیش از ۴۴۰ هزار و ۵۶۵ نفر هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.