تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

۲۸ خردادماه؛ مظهر اراده ملت است/ حسین امیدی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام کد:۱۴۹

۲۸ خردادماه؛ مظهر اراده ملت است/ حسین امیدی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام کد:۱۴۹
بیوگرافی و رزومه «حسین امیدی» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام:

 

⚡️«حسین امیدی» در پانزدهمین روز از اردیبهشت ماه فصل بهار سال ۱۳۵۹ در خانواده ای سرشناس از ایل بزرگ خزل به دنیا آمد.

⚡️پدر وی «حاج شیرزاد امیدی» از نیکنامان و مصلحان شهرستان های ایلام و شیروان چرداول سابق و ایل خزل بود.

⚡️همچنین برادرزاده شاعر نامی و بزرگ استان ایلام «حاج ولی محمد امیدی» است که به همت وی آثار صوتی و تصویری این شاعر صاحب سبک گردآوری و منتشر شده است.

⚡️وی که فصاحت کلام را از نیاکان به ویژه پدر و عموی خویش به ارث برده از همان زمان جوانی و با وجود سن کم فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی خود را آغاز کرد و این روند کماکان ادامه دارد.

⚡️«امیدی» از سال ۸۳ تا کنون سابقه عضویت در شورای هیات های مذهبی را دارد و از ۱۲ سال پیش که کانون مداحان استان ایلام شکل گرفت، عضو این کانون است.

⚡️«حسین امیدی» که دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی حرفه ای است، سال ۱۳۸۳ به استخدام صدا و سیمای مرکز ایلام درآمد و گزارشگر مناسبتی رادیو و سیما است و با توجه به شیوایی بیان، به کرات به عنوان مجری و گوینده توسط نهادها و ارگان های دولتی و نظامی در مناسبت های مختلف انتخاب شده است که اجرا در ویژه برنامه های نوروزانه استان در شهرستان های مختلف یا سوگواری های ویژه شهادت سردار سلیمانی از جمله این فعالیت ها محسوب می شود.

⚡️از نکات بارز شخصیتی «حسین امیدی» می توان به شیوایی و رسایی کلام، جسارت در عمل، اعتماد به نفس بالا، پیگیری و رسیدگی به مشکلات مردم، پایبندی به شرع مقدس و قانون اشاره کرد.

⚡️یکی دیگر از ویژگی های اجتماعی وی کمک و دستگیری به محرومان و نیازمندان است که در این عمل خیر پیشینه و سابقه ای درخشان و مستند دارد.

⚡️«امیدی» بارها برای رسیدگی و پیگیری مشکلات محله سکونت خود تلاش کرده و در این راستا توفیقاتی را برای آرامش ساکنان منطقه خود کسب کرده است.

⚡️با تلاش و پیگیری وی و جمعی دیگر از ساکنان منطقه بلوار ولی محمد امیدی؛ شهرداری اقدام به ایجاد پارک خطی، فضای سبز، نصب وسایل بازی و ورزشی، تعبیه سطل های زباله و … کرد و چهره این منطقه که پیشانی ورودی ایلام از سمت سیروان و چرداول است تا حدودی تغییر یافت.

⚡️همچنین یکی از مشکلاتی که ساکنان این منطقه سال های سال با آن مواجه بودند عدم وجود خودپردارهای بانکی بود و اهالی برای ساده ترین کارهای بانکی مجبور بودند به مرکز شهر بروند و این نقیصه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود و همواره مطالبه آنها از سوی مسوولان به بن بست رسیده بود که مشکل با همت و پیگیری مستمر «حسین امیدی» مردم این منطقه بعد از گذشت سال ها از نعمت نصب خودپرداز بانکی برخوردار شدند.

💐 وعده ما؛ ۲۸ خردادماه 💐

« ستاد انتخاباتی «حسین امیدی» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام»

***

(بــخــشــی از رزومــه)

✅فــعــال اجــتــمــاعــی و فــرهنــگــیــ

✅ڪــارشــنــاس حــرفــه ای روابــط عــمــومــیــ

✅۱۷ ســال ســابــقــه خــدمــت در صــداوســیــمــای مــرڪــز ایــلــامــ

✅عــضــو شــورای بــســیــج رســانــه مــلــیــ، عــضــو ســتــاد یــادواره شــهدای ۱۹ دی مــاه،عــضــو شــورای هیــئت مــذهبــی شــهر ایــلــامــ
✅ عــضــو انــجــمــن های دانــشــجــویــیــ(پــیــام ســبــز) بــا همــڪــاری مــحــیــط زیــســتــ

✅عــضــو گــروه‌های مــخــتــلــف ادرات و ســازمــانــ‌هایــی همــچــو هلــال احــمــر، حــوزه هنــریــ، ارشــاد اســلــامــیــ، بــاشــگــاه خــبــرنــگــاران جــوان
✅اجــرای بــرنــامــه های مــنــاســبــتــی رادیــو و تــلــویــزیــون ایــلــام بــا ڪــســب نــمــره ۸۰ بــخــاطــر تــســلــط در اجــرای بــرنــامــه زنــده رادیــویــیــ

✅ همــڪــاری و اجــرای بــرنــامــه در ادارات و ســازمــانــ‌ها و نــهادهایــی همــچــو مــیــراث فــرهنــگــیــ، صــنــایــع دســتــی و گــردشــگــریــ،
شــورای همــاهنــگــی تــبــلــیــغــات اســلــامــیــ
ڪــانــون بــازنــشــســتــگــان ارتــش ایــلــامــ
ســپــاه پــاســداران انــقــلــاب اســلــامــی شــهرســتــان ســیــروانــ
آمــوزش و پــرورش شــهرســتــان چــرداولــ
ســتــاد اقــامــه نــمــاز و
مــجــری نــمــاز جــمــعــه شــهر ایــلــام

***

گزیده ای از اهداف برای مدیریت و عمران شهری

✍️حسین امیدی
کارشناس حرفه‌ای روابط عمومی

🔹هرچند خدمات و اقدامات متعددی در شهر ایلام انجام گرفته و حاصل تلاش مدیران و مسوولان گذشته و کنونی است، اما بازهم ایلام دارای خلاء های متعددی است.

خلاءهایی که یا به آنها پرداخته نشده یا کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

مردم ایلام خسته از وعده ها و شعارهای شیرین و دهان پرکنی هستند که در طول سال های متمادی شنیده اند.

بدون شک رفع یا کاهش نواقص شهر ایلام با همکاری مردم، همت مسوولان و دستگاه های مختلف و ایده های نوین از سوی اعضای جدید شورای شهر ایلام امکان پذیر خواهد بود.

ایلام پتانسیل تبدیل شدن به شهری سبز سرشار از انرژی مثبت را دارد و می توان از تمام فضاهای خالی عمومی آن بر اساس قانون استفاده کرد.

باید تا حد امکان عدالت اجتماعی، زیرساختی، فرهنگی، عمران شهری در نقاط مختلف ایلام بسط و گسترش داد و نواحی حاشیه شهر نیز نباید از این مواهب بی نصیب باشند.

اماکن تفریحی و گردشگری و خرید مدرن اندک است که با افزایش اینگونه مراکز می توان به نشاط جامعه شهری ایلام کمک کرد.

ایجاد برنامه های شاد و مفرح در طول سال که تمام سلایق و سنین را راضی و خشنود گرداند نیز بدون شک فضای شادی بخشی را به شهر ارمغان می دهد.

بهتر است، کمک به قشر ضعیف که در بافت های فرسوده زندگی می کنند برای تسهیل در روند ساخت و ساز مسکن های جدید در دستور کار و رایزنی اعضای شورای شهر و شهرداری در دوره جدید قرار بگیرد تا اقشار ضعیف و کم درآمد نیز با تخریب خانه های فرسوده خود صاحب منازلی محکم و نوساز شوند.

ایلام یکی از معدود شهرهایی است که فاقد سینما می باشد که با ایجاد مراکز فرهنگی و تجاری و تفریحی، سینما های نوین را در دل این اماکن گنجاند.

هر چند ایلام شهری کوچک و محصور در دل کوه ها و واقع در بن بست جغرافیایی با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر است ولی با این وجود این شهر کوچک اما پر جمعیت دارای مشکلات عدیده‌ای از گذشته های دور تا کنون است.

در دهه های اخیر شهر ایلام علیرغم وسعت کم با افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی مواجه شده به گونه‌ای که حاشیه نشینی بیشتر از گذشته نمود پیدا کرده است و همچنین عدم دورنمای آینده نگرانی این شهر در گذشته باعث شده که با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند که اکنون به چالش‌های عدیده‌ای برای مرکز استان بدل شده است.

از جمله مشکلات مهم شهر ایلام می‌توان به عدم وجود توقفگاه های (پارکینگ) رسمی و مشخص برای ماشین های عمومی و خصوصی اشاره کرد.

خیابان ها و کوچه هایی با پهنا و عرض کم که به علت طراحی های گذشته فاقد استانداردهای لازم برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و ماشین های پاک شده در طرفین معابر است از دیگر چالش های شهر ایلام است.

چشم انداز ورودی های شهر ایلام از مناظره زیبا و برازنده مرکز یک استان به عنوان محل تلاقی و عبور بیشتر کاروان های راهیان نور و زائران اربعین برخودار نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.