تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

تقدیر مدیر از تمامی کارکنان مخابرات منطقه ایلام

تقدیر مدیر از تمامی کارکنان مخابرات منطقه ایلام
نگاه اقتصاد

 

مدیرمخابرات منطقه ایلام طی پیامی از زحمات تمامی کارکنان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری وششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام در این پیام، از تلاش ها و اقدامات انجام شده در زمینه حفظ پایداری شبکه ارتباطی در روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره شوراهای شهر و روستا ازتمامی کارکنان مخابرات منطقه ایلام قدردانی کرد.

 

مهندس اسدی اظهارداشت: مخابرات منطقه ایلام با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم و با تشکیل ستاد و مستقر نمودن اکیپ های فنی و عملیاتی به حالت آماده باش وگشت های فیبر نوری در مسیرهای مهم زمینه ایجاد وحفظ شبکه ارتباطی پایدار را دراستان ایلام وشهرستانهای اطراف تا پایان فرایند رأی گیری در روز انتخابات را برعهده داشت.

 

مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت:: برگزاری چنین انتخابات شکوهمند و گسترده ای مرهون زحمات کسانی بوده که با تلاش های شبانه روزی و بی وقفه خود در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان ایلام زمینه های خلق این حماسه سیاسی باشکوه را ایجاد نمودند.اینجانب بر خود لازم می دانم از زحمات و فعالیت های کلیه همکاران مجموعه مخابرات استان تقدیر و تشکر نمایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.