تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

معاون استاندار:

مشارکت حداکثری مردم ایلام در انتخابات زمینه ساز تحول و پیشرفت خواهد شد

مشارکت حداکثری مردم ایلام در انتخابات زمینه ساز تحول و پیشرفت خواهد شد
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در پیامی از حضور حداکثری مردم ایلام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی قدردانی کرد و گفت: این مشارکت زمینه ساز تحول و پیشرفت استان و کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قدردانی الیاس فتاحی به پاس حضور حداکثری مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد به شرح زیر است:

حضور باشکوه و مشارکت گسترده و حداکثری مردم شریف، غیور، مرزدار و ولایتمدار استان ایلام همگام با دیگر هم وطنان در سراسر ایران اسلامی، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ای ماندگار و به یادماندنی و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

ایلامیان همیشه در صحنه ثابت کردند با بصیرت انقلابی در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا و شهید سلیمانی عزیز همواره پیشقدم هستند و همچنان با صلابت در مسیر آرمان های والا و اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای بزرگوار و تحقق منویات مقام معظم رهبری، حرکت می کنند.

مشارکت حداکثری مردم ایران و استان ایلام بار دیگر مایه وحدت، همدلی، عزت، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران شد.

مردم با حضور گسترده در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، نقش خود را به بهترین شکل ممکن نشان دادند و این مشارکت حداکثری، زمینه ساز تحولات و پیشرفت های بیشتر کشورمان می شود.

اینجانب از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم شریف استان ایلام در این عرصه مهم سیاسی، اجتماعی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین از تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیج سرافراز، مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد انتخابات استان، شهرستان ها، بخش ها و روستاها تشکر و قدردانی می کنم و شکرگزار این نعمت بزرگ و عنایت ویژه خداوند متعال به ملت ایران اسلامی هستم.

استان رتبه سوم مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد را به نسبت جمعیت کسب کرد و براساس تعرفه‌های مصرفی، میزان مشارکت مردم ایلام بیش از ۶۳ درصد بوده است.

جمعیت واجد شرایط رای‌دهی در ایلام را ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر است که از این میزان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۹۰ هزار ۴۲۶ نفر آرای خود را به صندوق ریختند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.