تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

استاندار:

هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های ایلام پرداخت شد

هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های ایلام پرداخت شد
ایلام - استاندار ایلام گفت: هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در زمان هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید به‌ حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان واریز شده است.

 

محمد نوذری روز شنبه در آیین افتتاح پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام اظهار داشت: توسعه زیرساخت های شهری با محوریت طرح های اجتماعی هم راستا با توسعه و احداث پروژه های عمرانی در دستور کار مدیریت استان قرار داشته است.

وی یادآور شد: در سال های اخیر طرح های مردم محور بر مبنای مفاهیم اجتماعی در نقاط مختلف این استان به ویژه مرکز شهر ایلام یکی پس از دیگری شکل گرفته است.

نوذری ادامه داد: استان ایلام حق بزرگی بر کشور دارد چرا که مردم این استان با وجود حملات پی در پی عراق، منطقه را ترک نکردند و صبورانه جنگ را تحمل کردند و اکنون به عنوان دروازه عتبات عالیات نیاز به توجه ویژه توسط مسوولان کشور دارد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب کشور نیز در این آیین گفت: هوانیروز به عنوان یک نیروی نظامی دفاعی ولایت مداری و حفاظت از امنیت کشور و ملت را بر عهده دارد.

سرهنگ ستاد خلبان غلامرضا شایان افزود: امروز هوانیروز به سیستم ها و تجهیزاتی چون دید در شب و دوربرد به صورت کاملا بومی دست یافته است و دشمن را مقهور توانایی های خود کرده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ ما برگرفته از قرآن و عاشورا است که باید این فرهنگ غنی به یاد مانده از دفاع مقدس به نسل های آینده منتقل شود.

شهردار ایلام هم در این آیین با اشاره به مزایای افتتاح پروژه زیر گذر شهید کشوری گفت: کاهش بار ترافیکی در میدان شهید کشوری سابق یک ضرورت و مطالبه همگانی بود که با ایجاد زیرگذر شهید کشوری بار ترافیکی این نقطه پرتردد کاهش محسوس یافت.

طالب صادقیان افزود: شهر ایلام در سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از خودروی شخصی به جای ناوگان حمل و نقل عمومی است که این معضل باعث رشد ترافیک شهری در ایلام شد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف شهرداری در طی این سال ها، ایجاد شهری انسان محور و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بوده است که با احداث طرح های مختلف از جمله پیاده راه آیت الله طالقانی و سعدی یا زیرگذرهای رسالت و شهید کشوری در راستای این اهداف بود.

به گزارش ایرنا، زیرگذر شهید کشوری آذرماه سال ۹۸ کلنگ زنی شد و بعد از ۱۸ ماه و با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال و در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام افتتاح شد.

این آیین با حضور خانواده شهید کشوری، معاون عمرانی وزیر کشور، مسوولان نظامی، امنیتی، هوانیروز ارتش، مسوولان دستکاه های اجرایی و جمعی از شهروندان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.