تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

با ادای احترام به روزنامه‌نگاران فقید استان ایلام

فوتسال رسانه به حرکت افتاد  + گزارش تصویری 

فوتسال رسانه به حرکت افتاد  + گزارش تصویری 
،

 

 

در راستای توجه به فعالیت های ورزشی خبرنگاران، سالن فوتسال کارگران شهر ایلام به همت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به تمرینات فعالان رسانه ای استان اختصاص داده شد.

در سومین جلسه از حضور خبرنگاران در سالن که با حضور محمد علینظری؛ رئیس سازمان بسیج رسانه و شهریار غلامپور؛ رییس گروه فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، حاضران ضمن ادای احترام به دو همکار فقید رسانه؛ زنده یاد «حاج سامی شهبازی» و زنده یاد «حاج پژمان مهدوی فر»، با ذکر صلوات و فاتحه، یاد و نام این عزیزان از دست رفته را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که در پیگیری های به عمل آمده برای اختصاص سالن ورزشی کارگران به فعالان رسانه، آقایان نادری و مظفری از اداره کل کار و فرج صیدمحمدی از همکاران رسانه ای، پیگیری و همکاری قابل تقدیر مبذول داشتند.

جا دارد با توجه به ضرورت آمادگی جسمانی قشر زحمتکش رسانه که در کلیه رویدادها و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی همواره حضوری فعال و پویا دارند، مسئولان ورزشی استان علاوه بر اختصاص اماکن و سالن های ورزشی، نسبت به تهیه وسایل و امکانات از قبیل توپ و لباس همکاری لازم را با این قشر داشته باشند.

در ادامه حمایت های رسانه ای در امر ورزش رئیس هیئت فوتبال استان نیز همواره با اهدای توپ های فوتسال حامی فعالان رسانه ای استان بوده است.

انتظار می رود در ادامه سلسله برنامه های ورزشی در راستای تقویت آمادگی جسمانی اهالی رسانه، دستگاه های اجرایی مرتبط با امر فرهنگ و ورزش با اختصاص سالن های ورزشی مناسب از جمله استخر شنا، سالن فوتسال به این قشر توجه ویژه ای نشان دهند.

در بحث ورزش بانوان فعال حوزه رسانه انتظار می رود پیگیری لازم صورت گیرد./اختصاصی پویاخبر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.