تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

سهرابیان:

با تلاش پزشکان نازنین ملایی به مسابقات خواهد رسید

با تلاش پزشکان نازنین ملایی به مسابقات خواهد رسید
تهران- رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره به مصدومیت نازنین ملایی ملی پوش زنان ایران گفت: این مصدومیت زیاد جدی نیست و تلاش پزشکان بر آن است که وی به مسابقات برسد و انشاالله خواهد رسید.

 

«علیرضا سهرابیان» در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه پزشکان تیم در حال درمان نازنین ملایی هستند، اظهار داشت: تمام تلاش بر این است که ملایی به مسابقه برسد و بتواند در خط مسابقه قرار گیرد و انشاالله هم می رسد.

«نازنین ملایی» نخستین ورزشکار ایرانی است که در المپیک توکیو باید به میدان برود، در جریان تمرینات در توکیو مصدوم شد و حضور وی در هاله ای از ابهام قرار دارد. این مصدومیت از ناحیه مچ است و پزشکان در تلاشند تا وی را به مسابقات برساند.

رییس فدراسیون قایقرانی این را هم گفت: ملایی در جریان تمرین در توکیو از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد و چند روزی است با آن درگیر است امیدوارم این قهرمان ملی، مشکلی برای ادامه مسابقات نداشته باشد.

وی با اشاره به تمرینات ملی پوشان افزود: شرایط تمرینی در توکیو مناسب است. امیدوارم نتیجه رضایت بخشی توسط قایقرانان کشورمان کسب شود.

بازی های المپیک توکیو از روز جمعه یکم مرداد ماه آغاز و نازنین ملایی نخستین ایرانی است که در این بازی ها به میدان می رود. مسابقه ملایی ساعت ۴ بامداد روز جمعه است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.