تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

ذبح ۷۰ راس دام قربانی بین نیازمندان هلیلانی

ذبح ۷۰ راس دام قربانی بین نیازمندان هلیلانی
،

 

ایلام –  رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان گفت: امسال در طرح قربانگاه بیش از ۷۰ راس دام کوچک قربانی و بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌ شود.

عزیزمراد غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: همچنین امسال علاوه بر ذبح ۷۰ دام سبک بمنظور توزیع بین نیازمندان، یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله نیز با کمک خیران و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین افراد تحت حمایت توزیع می شود.

وی به اعلام آمادگی این اداره برای دریافت نذورات و قربانی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان اشاره کرد و افزود: برای این منظور روستاهای شهرستان که بیشترین قربانی را دارند، شناسایی و کارکنان امداد با حضور در روستاها ، قربانی و نذورات خیران را جمع آوری کرده و با رعایت ضوابط بهداشتی اعلامی سازمان دامپزشکی و مرکز بهداشت بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.

رییس کمیته امداد هلیلان اولویت اصلی کمیته امداد امام (ره) در همه برنامه ها را مشارکت مردم و ترویج فرهنگ خیر و احسان ذکر و تاکید کرد: در جامعه ای که کمک به همنوعان و نیازمندان به یک فرهنگ غالب تبدیل شود، بسیاری از مشکلات وجود نخواهد داشت.

غلامی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و دفتر کمیته امداد شهرستان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست هستند، اضافه کرد: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

رییس کمیته امداد هلیلان یادآور شد: امکان کمک غیرحضوری نیز از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵۱۲۱ صندوق امدادولایت و همچنین واریز از طریق شماره گیری کد #۰۸۴۱۲*۸۸۷۷* پیش بینی شده است و نیکوکاران و نیک اندیشان عزیز همچنین می توانند با تماس با شماره همراه ۰۹۱۸۷۵۵۷۶۹۰ نسبت به هماهنگی دریافت نذورات و قربانی اقدام کنند.

بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار در قالب سه هزار و ۷۰۰ نفر از مردم شهرستان هلیلان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.