تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

پیام‌تسلیت مدیرمخابرات منطقه ایلام به مناسبت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی

پیام‌تسلیت مدیرمخابرات منطقه ایلام به مناسبت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی
نگاه اقتصاد - حشمت اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام، با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان را به خانواده بزرگ مخابرات تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی ،متن پیام مدیرمخابرات منطقه ایلام به شرح زیراست:

با سلام و احترام

نهم و دهم محرم الحرام سال ۶۱هجری قمری قیام امام حسین علیه السلام به وقوع پیوست که درس های عاشورا همواره بحثی زنده، حیات‌بخش و حرکت‌آفرین است.

مکتب حضرت اباعبدالله علیه‌السلام انسان‌سازترین مکتب تاریخ بشریت است. مکتبی که مدیر آن از تمام دار و ندار و هستی و خانواده‌ی خود می‌گذرد تا مشعل فروزان هدایت جامعه‌ی انحراف‌زده‌ی خویش و نسل‌های پس از خود باشد و همچنان روشنی بتاباند.مکتبی که آموزگاری چون زینب کبری(س) دارد که به تنهایی به تمامی مردان روزگار درس مردانگی داد و به مفهوم غیرت، معنایی دوباره بخشید. خواهری که در تلخ‌ترین مصیبت‌ها جز زیبایی ندید و آن را با نیکوترین صبرها و شیواترین سخن‌ها آنچنان جاودانه کرد که وی را سفیر عاشورا نامیدند.   مکتبی که بازماندگان آن لرزه بر پایه‌های کاخ‌های ابن‌زیادهای اعصار انداختند. فرهنگی که هر اندازه از عمر بابرکت آن می‌گذرد از تازگی و طراوت آن کم نمی‌شود و هر ساله وجدان‌های بیدار جدیدتری از سراسر جهان را با هر نژاد و آیینی به خود فرا می‌خواند و جذب‌شان می‌کند. به راستی که عاشورا تابلویی است که در آن شعر بلند عشق را با خط خون نوشته اند.

اینجانب نیز فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه ی عاشقان سیدالشهداء(ع)، خانواده بزرگ مخابرات،کارکنان مخابرات منطقه ایلام و خانواده ی گرامی ایشان  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. به امید آنکه این  عزاداریها مقدمات برپایی نظام جهانی مبتنی بر عدالت و بر پایه تعالیم جهان شمول اسلام را فراهم  و راه را برای حکومت جهانی مهدی موعود(عج) هموار کند.

حشمت اسدی – مدیرمخابرات منطقه ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.