تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸

رویکرد دولت جدید تحقق عدالت است

رویکرد دولت جدید تحقق عدالت است
نگاه اقتصاد

 

دکتر ” کریمی تبار” توزیع هدفمند امکانات در سراسر کشور را باعث امنیت پایدار و رضایت مردم دانست و افزود:  توجه جدی به اقشارضعیف و کم درآمد بعنوان حامیان اصلی نظام وانقلاب همواره باید در  صدر  برنامه ها  قرارگیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین “اله نور کریمی تبار”  در دیدار با مدیردرمان تامین اجتماعی استان ایلام و مدیرعامل بیمارستان شهدای زاگرس ایلام که به مناسبت هفته دولت برگزارشد، با اشاره به استقرار دولت جدید و توجه جدی به معیشت و رفاه مردم، اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات در کشور و اجرای عدالت نیازمند روحیه جهادی و مطالبه گری مدیران است.

دکتر ” کریمی تبار” توزیع هدفمند امکانات در سراسر کشور را باعث امنیت پایدار و رضایت مردم دانست و افزود:  توجه جدی به اقشارضعیف و کم درآمد بعنوان حامیان اصلی نظام وانقلاب همواره باید در  صدر  برنامه ها  قرارگیرد.

وی بیان داشت: توسعه  فضاهای درمانی در  شهرستان های استان و جذب پزشکان  متخصص و فوق تخصص باعث کاهش مراجعات غیر ضرور مردم به مرکز و استان های همجوار می گردد.

نماینده  ولی فقیه در استان یادآور شد: حوزه درمان استان نیازمند حمایت جدی است خصوصا در بحث کرونا همه تلاش کنند که این ویروس منحوس هر چه زودتر ریشه کن شود.

امام جمعه ایلام  روحیه جهادی مدیران  تامین اجتماعی  را  ستودنی خواند و خاطر نشان ساخت: با روحیه جهادی و تفکر  بسیجی به  مردم استان و بیمه شدگان  خدمت  کنید.

در این جلسه مدیردرمان تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به کمبود فضاهای درمانی در استان به مجوز ساخت درمانگاه در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم که هرچه زودتر این مراکز درمانی که مجوز ساخت آنها در هیت مدیره سازمان صادرشده است درصورت تامین زمین وارد فاز ساخت و ساز کنیم.

دکتر “علیرضا رمضانی”  افزود: مجموعه کادر درمان تامین اجتماعی استان در تلاش است که با ارتقا درمان خدمات متنوعی به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی ارایه نماید.

وی به اجرای نسخه الکترونیک و مزایای آن پرداخت و یادآورشد: رضایت مردم، ارتقا درمان و تفکر جهادی اولویت ما در خدمت به مردم است.

در ادامه مدیرعامل بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام تجربه، تخصص، تعهد و داشتن روحیه بسیجی و جهادی را لازمه کارهای بزرگ دانست و گفت: با رویکرد دولت جدید، مدیران عالی باید نگاه ویژه ای به استان های محروم داشته باشند.

دکتر “مهریار سلیمانی” افزود: در اخذ تصمیمات کلان درمرکز حتما باید شرایط استان ها مدنظر قرارگیرد.

وی ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در راستای حمایت کامل از کادر درمان درجهت خدمت بی منت به مردم خاطر نشان ساخت: بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در این ایام در کنار مردم  خدمات درمانی مطلوبی ارایه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.