تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

۸۵ باجه روستایی پست بانک در ایلام فعال است

۸۵ باجه روستایی پست بانک در ایلام فعال است
ایلام - مدیر شعب پست بانک ایلام گفت: ۸۵ باجه روستایی در استان به منظور دسترسی به خدمات پست بانک برای روستایان فعال است.

 

حاتم سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: رونق اقتصاد روستاها از مهمترین اهداف پست بانک ایران است و فعالیت این بانک در استان ایلام کارنامه موفقی دارد.

وی افزود: پست بانک استان با بهره گیری از ۸۵ باجه روستایی فعال در سطح استان و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای بانکی تمام خدمات بانکی را به روستاییان استان ارائه می دهد.

مدیر شعب پست بانک استان ایلام ادامه داد: این فعالیت ها نقش قابل توجهی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان، کاهش تردد به شهرها، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم، کاهش مصرف سوخت و پایین آمدن میزان تصادفات در جاده های روستایی داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای دسترسی روستاییان به خدمات الکترونیک بانکی با راه اندازی ۵۲ دستگاه خودپرداز، نصب بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان (pos)، فعال سازی پنج هزار فقره همراه بانک و چهار هزار و ۵۰۰ فقره اینترنت بانک نقش چشمگیری در ایجاد رفاه، کاهش مهاجرت و تردد روستاییان به شهرها داشته است.

سلیمانی، سرویس چکاوک را از خدمات ارزشمند باجه های روستایی برشمرد و گفت: با استفاده از این سرویس روستاییان می توانند چک های مربوط به تمام بانک ها را به باجه روستایی ارائه دهند و مسوول باجه نیز پس از وصول چک از طریق شبکه بانکی وجه چک را به حساب آورنده چک واریز می کند.

وی یادآورشد: همچنین این بانک با پرداخت تسهیلات بانکی متنوع  از محل منابع داخلی، صندوق توسعه ملی، وام های مربوط به کمیته امداد، بهزیستی و وام ازدواج در تامین سرمایه مورد نیاز روستاییان جهت فعالیت های اقتصادی و امور روزمره کمک کرده است.

مدیر شعب پست بانک ایلام بر آمادگی این بانک جهت تسهیل خدمت رسانی سایر ارگان ها به روستاییان از طریق باجه های روستایی تاکید کرد و افزود: به منظور رفاه حال ایثارگران و خانواده های شهدا تفاهم نامه ای بین پست بانک ایران و بانک دی منعقد شده و این افراد درصورت اقامت در روستا می توانند جهت دریافت مستمری خود به باجه های پست بانک مراجعه کنند.

مدیریت شعب پست بانک استان افزایش کیفیت و تعداد خدمات باجه ها را از مهمترین برنامه های این بانک برشمرد و اضافه کرد: از اقشار مختلف مردم انتظار داریم هرگونه پیشنهاد و یا انتقادی که درخصوص نحوه ارائه خدمات در باجه ها دارند را به روابط عمومی بانک منعکس کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.