تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

مرز بین المللی مهران در ایام اربعین بسته است

مرز بین المللی مهران در ایام اربعین بسته است
نگاه اقتصاد

 

جهانگیر رستمزاد؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به بسته بودن مرز بین المللی مهران در ایام اربعین گفت:  مرزهای زمینی کشور به دلیل خطر شیوع کرونا همچنان در اربعین امسال بسته است و هیچ زائری اجازه عبور در این مرزها به کشور عراق ندارد و مردم باید  از سفر به استان‌های مرزی برای زیارت اربعین خودداری کنند.

این مسئول در ادامه از ممنوعیت درخواست لباس فرم جدید در  مدارس سخن به میان آورد و افزود: با توجه به مصوبه ستاد کرونا و  مشخص نبودن وضعیت مدارس، هیچ مدرسه ای حق ندارد والدین را مجبور به خرید لباس فرم کند.

جهانگیر رستم زاد تصریح کرد: مصوبه برگزاری حراج های فصلی استان اجرا شده و بازدید مستمر از واحدهای صنفی نیز به صورت منظم عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب ادامه دارد.

این مسئول ، استقرار پلیس به عنوان عامل بازدارنده در آرامگاه بهشت رضا برای اجرای پروتکل تدفین و عدم تجمع در این آرامستان را  ضروری عنوان کرد و افزود: در صورتی که کارگران بهشت رضا  توان برخورد با تجمعات عزاداران را نداشته باشند، باید از حضور نیروهای نظامی استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام  در ادامه یادآور شد: اجازه تردد خودروها و عدم ممنوعیت تردد شبانه، در صورتی که کار واکسیناسیون سه شیفته یا شبانه روزی شود جریمه ممنوعیت تردد، حذف می شود.

رئیس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا در پایان‌ خاطر نشان کرد:  در سایه همکاری، پیگیری و تلاش همه مجموعه ها و همراهی مردم می توان  شیوع کرونا را در استان کنترل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.