تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

دبیر بنیاد علوی:

۲۵۰ بسته غذایی به مادران باردار هلیلانی اهدا شد

۲۵۰ بسته غذایی به مادران باردار هلیلانی اهدا شد
ایلام - دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی ۶ میلیون ریالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله دوم طرح گل های صالح به مادران باردار هلیلانی اهدا شده است.

 

احمد همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این بسته های معیشتی در قالب طرح گل های صالح بمنظور کمک به مادران باردار ، شیرده و همچنین وزن گیری نوزدان آنان توزیع شده است.

وی مهم ترین مشکل مادران باردار را در زمان بارداری کم خونی عنوان کرد و افزود: با انجام این طرح  که مرحله دوم آن به انجام رسید و استمرار خواهد داشت، گام مهمی در راستای سلامت مادران باردار این شهرستان برداشته شود.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان تاکید کرد: مادران باردار بالای چهار ماه در طرح گل های صالح بنیاد علوی هلیلان تا زمانیکه نوزاد آنها ۶ ماهه شود، تحت حمایت قرار می دهد.

همتی ادامه داد: طرح گل های صالح بمنظور توجه و حمایت از مادران باردار و شیرده در منطقه محروم هلیلان هر ۲ ماه یکبار اجرا می شود و در این طرح غذایی و دارویی بین آنان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: پیش از این در مرحله نخست طرح گل های صالح بنیاد علوی هلیلان ۱۵۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی بین مادران باردار این شهرستان توزیع شده بود.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان در ادامه توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای نیازمند هلیلانی را از مهم ترین برنامه های بنیاد علوی شهرستان ذکر کرد و یادآور شد: بمنظور تحقق این مهم طی هفته های اخیر پنج هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ بومی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گفته همتی حدود ۳۰ تن نهاده نیز از سوی بنیاد علوی به خانوارهای که این مرغ ها را دریافت کرده تحویل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان (بنیاد علوی ) اوایل شهریور ماه سال گذشته افتتاح شد که مهم ترین هدف این نهاد محرومیت زدایی این شهرستان در قالب اجرای طرح های زیرساختی، عمرانی، اشتغالزا و  اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان به همراه ملکشاهی جزو شهرستان های هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان کشور هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.