تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

طنین فریاد نابودی رژیم صهیونسیتی در دیار آبدانان

طنین فریاد نابودی رژیم صهیونسیتی در دیار آبدانان
ایلام - آبدانانی های با وفا این بندگان خوب خدا ، در ماه مبارک رمضان در اوج لطافت بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و اذنابش را سر دادند.

 

مردان مرد و زنان روزه دار آبدانان سرشار از عشق و انگیزه الهی و با عزمی استوار و اراده ای با وقار اماکن و معابر و میادین شهر را فرش نمودند و با مردم ستم دید فلسطین تجدید پیمان کردند.

آبدانانیان شهر نشین به اتفاق روستائیان شریف مملو از امید و آزادی و با دست نوشته های رنگین و شعارهای آتشین (آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه، استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، یاد شهیدان وطن زنده باد جمهوری اسلامی پاینده باد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل تا زنده ایم پاینده ایم) تنفر و انزجار خویش را از استکبار جهانی و رژیم نامشروع اسرائیل را اعلام و در اوج امید و نشاط حمایت خودرا از فرامین مقام معظم رهبری ، آرمان های شریف قدس و بر مبارزه پیگیر با اجانب و ایادی استکبار جهانی پای فشردند. ‌

زنان و مردان باغیرت آبدانان با عبور از میادین بسیج ، میدان ولیعصر و خیابان شهید مطهری در مسجد جامع تجمع کردند.

فرماندار ابدانان ضمن تقدیر از حضور با شعور مردم آبدانان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مشارکت بی بدیل ، بابصیرت و مثال زدنی مردم و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بیانگر اوج قدرت و محبوبیت نهضت نورانی قدس شریف و تبیین جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی و ارزش‌های الهی قبله اول مسلمین دربین مردم است.

یدالله حاتمی با تشریح موقعیت مقتدرانه انقلاب اسلامی در ابعاد ملی و جهانی افزود: حضور امید آفرین مردم در همایش ماندگار ۲۲ بهمن و ادامه راه نورانی شهدا و حضور بی بدیل در روز قدس تکلیف مدیران را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم دوچندان کرده است.

وی به ارائه خدمات نظام و دولت سیزدهم به مردم پرداخت و گفت ؛ شهدای شاخص و ملی ابدانان و مراتب فرهیختگی وفرهمندی فرزندان آن ، نام و آوازه ی مردم این دیار شهید پروررا فراگیرکرده است.

حاتمی ناآرامی های اخیر آبدانان را نتیجه خباثت دشمنان خارجی و خودفروختگان داخلی دانست و افزود: مردم شریف آبدانان با حضور پرشور خود زیباترین امتحان را پس دادند و امید واهی منافقان و معاندان را نقش بر آب کرد.

وی فلسطین را یک واقعیت زنده تاریخی است و بزودی جهان به این حقیقت اعتراف خواهند کرد در پایان راهپیمایی سراسری قطعنامه‌ ای در هشت بند قرائت و مورد تائید مردم قرار گرفت.

لازم به یادآوری است که نظیر این مراسم در مراکز بخش های سراباغ و مورموری نیز برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.