تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

شور حسینی بنیاد کرامت رضوی در مرز مهران

شور حسینی بنیاد کرامت رضوی در مرز مهران
نگاه اقتصاد - مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در دیدار با معاون استاندار ایلام و رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران از توزیع هر وعده ۱۵  هزار پرس غذا میان زائران در مرز مهران تا پایان مراسم اربعین خبر داد.

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: تا انتهای خدمت رسانی به زائران حسینی در مجموع ۸۰ هزار وعده غذایی در آشپزخانه آستان قدس رضوی در مرز مهران طبخ و میان زائران حسینی توزیع می شود.

استاد آقا؛ مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی که  در مرز مهران حضور داشت،  به راه اندازی آشپزخانه مرکزی توسط  قرارگاه امام رضا(ع) در نزدیکی مرز مهران اشاره کرد و این اقدام را  یکی از مهمترین برنامه های  مهم در مرز مهران برشمرد.

دکتر احمد کرمی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس قرارگاه اربعین حسینی  در مرز مهران با تشکر ویژه از خدمات و اقدامات بسیار موثر بنیاد درامر خدمات به زایرین خواستار تداوم این خدمات تا پایان مراسم اربعین شد.

کرمی تصریح کرد: با توجه به خدمات ارزنده بنیاد کرامت آستان رضوی  برای کمک به احداث مجتمع فرهنگی و موکب اختصاصی بنیاد کرامت‌ در مرز مهران آمادگی کامل داریم.

معاون استاندار یادآور شد: راه اندازی موکب فرهنگی آستان قدس رضوی در مرز مهران  یکی از اقدامات متفاوتی خواهد بود که برای سالهای آتی  و کنگره اربعین  منشا خدمات  بسیاری در این منطقه خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.