تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

فرماندار: ۱۷ هزار دزُ واکسن کرونا در ملکشاهی تزریق شد

فرماندار: ۱۷ هزار دزُ واکسن کرونا در ملکشاهی تزریق شد
ایلام - فرماندار ملکشاهی گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون تا ۲۰ مهرماه سال‌جاری تعداد ۱۷ هزار و ۵۶۹ دزُ واکسن کرونا نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق شد.

 

نجف پورافشار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از مجموع ۱۷ هزار و ۵۶۹ دزُ واکسن کرونا که در این شهرستان تزریق شده است، ۱۰ هزار و ۷۴۸ دزُ مربوط به نوبت اول و ۶ هزار و ۸۲۱ دزُ مربوط به نوبت دوم است.

وی ادامه داد: هم اکنون با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همراهی مردم روزانه بطور میانگین بیش از ۲۵۰ دزُ واکسن نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق می شود.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: همچنان تزریق واکسن کرونا سنین بالای ۱۲ سال شهرستان در دستور کار است و تلاش می کنیم در سریع ترین زمان ممکن جمعیت هدف تحت پوشش تزریق واکسن کرونا قرار گیرد.

پورافشار به میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تا تاریخ ۲۰ مهرماه یک هزار و ۱۴۹ دانش آموز در این شهرستان واکسن کرونا تزریق کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون گروه های سیار برای تزریق واکسن کرونا در مناطق روستایی و عشایری به کار گرفته شده اند، افزود: برای تسریع در پوشش کامل واکسیناسیون، تزریق واکسن کرونا خانه به خانه در این شهرستان انجام می گیرد.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: برای افزایش سرعت در پوشش واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اطلاع رسانی از طریق و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

شهرستان ملکشاهی از نظر رنگ بندی کرونا دارای وضعیت زرد است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.