تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

بیش از ۴ هزار اشتراک پذیری جدید در نقاط شهری و روستایی استان انجام شد

بیش از ۴ هزار اشتراک پذیری جدید در نقاط شهری و روستایی استان انجام شد
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در شش‌ماهه اول سال‌جاری نصب ۴ هزار‌و ۷۷۶ اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام انجام و این تعداد به مشترکین گاز استان افزوده شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون ۱۸۸ هزارو ۳۴۱ مشترک در اقصی نقاط مختلف ایلام اشتراک پذیری شده است، افزود: در نیمه اول سال‌جاری یکهزارو ۱۶۰ انشعاب عملک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال‌جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف گازرسانی انجام داده است، اظهار داشت: تاکنون چهارهزارو ۷۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در نیمه نخست امسال ۵۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است، تصریح کرد: در این مدت برای گازرسانی به صنایع، محورهای صنعتی و CNG ها، ۷ هزارو ۵۰۰ متر شبکه توزیع و یکهزار‌و ۲۰۰ متر شبکه تغذیه انجام شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۳ هزارو ۱۰۵ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده است، خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی استان ۵۰ هزار متر شبکه توزیع، ۹۰۸ انشعاب علمک و یکهزار‌و ۶۶۶ مشترک جدید جذب و اشتراک پذیری شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی شهری را در نیمه نخست سال‌جاری اجرای ۴ هزار متر شبکه توزیع، نصب ۲۵۲ انشعاب علمک و جذب ۳ هزارو ۱۱۰ مشترک جدید عنوان کرد.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.