تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

به مناسبت هفته تربیت بدنی:

کارکنان شرکت گاز ایلام ماهیانه پیاده‌روی می کنند

کارکنان شرکت گاز ایلام ماهیانه پیاده‌روی می کنند
نگاه اقتصاد

 

رئیس واحد HSE شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور ایجاد نشاط و شادابی و حفظ سلامتی همه همکاران پس از دوران کرونا، با بهبود شرایط و واکسینه شدن اکثریت جامعه و شرکت، برنامه‌ریزی برای اجرای منظم ماهیانه همایش پیاده‌روی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ زهرا فرجی در همایش پیاده‌روی کارکنان گاز ایلام افزود: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون، کلیه برنامه‌های ورزشی جمعی لغو شده‌بود که خوشبختانه با تصویب کمیته سلامت شرکت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اولین همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده‌است، اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط در کارکنان، اهمیت به سلامت روحی و جسمانی کارکنان از اهداف برگزاری برنامه های ورزشی همگانی در شرکت گاز استان است.

رئیس واحد HSE شرکت گاز استان تصریح کرد: برنامه همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان در کمیته سلامت شرکت مطرح و اجرای آن با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی مورد تصویب قرار گرفت.

فرجی از اطلاع رسانی جامع به کلیه همکاران جهت حضور در این برنامه خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ نفر از همکاران شرکت گاز شامل ۶۰ نفر از آقایان و ۲۰ نفر از بانوان شاغل در این همایش شرکت کردند و مسیر ۵ کیلومتری پارک جنگلی چقاسبز شهر ایلام را بصورت پیاده روی طی کردند.

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.