تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

طهرانچی: توسعه مهارتهای کارآفرینی رویکرد جدید دانشگاه آزاد است

طهرانچی: توسعه مهارتهای کارآفرینی رویکرد جدید دانشگاه آزاد است
ایلام _ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جهت دهی صحیح در دانشکده های این مرکز آموزشی توسعه مهارت کارآفرینی و آموزش های حرفه ای برای دانشجویان به عنوان رویکرد جدید است.

 

 دکتر محمدمهدی طهرانچی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به ایلام در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین مباحثی که در دانشگاه آزاد دنبال می شود عدم گسترش آموزش عالی از لحاظ کمی است.

وی ادامه داد: همچنین یک زیست بوم با عنوان سرای نوآوری در استان ها با توجه ظرفیت اقتصادی هر استان در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در این زمینه سرمایه صندوق پژوهش و فن آوری دانشگاه که حامی این فعالیت هاست،  چند برابر شده و نتیجه این مهم این است که بطور جدی سال جاری در راستای توسعه زیست بوم فن آوری و نو آوری کشور و بسترسازی اشتغال دانشجویان حرکت خواهیم‌ کرد.

طهرانچی با بیان اینکه در ایلام بسیاری از مباحث عقب نگه داشته شده افزود: زیرساخت فناوری و نوآوری کم و متاسفانه رویکرد آموزش مهارتی های ضعیف بوده و در حقیقت صنعت قوی در این استان برخوردار نبوده است.

وی ادامه داد: در این زمینه باید برای بخش انرژی و بویژه معادن ایلام روش هایی نظیر پویش صنعت که در کشور اجرا شده در این استان نیز اجرایی شود و دانشجویان از همان روز اول آموزش مهارتی را در کلاس ها کسب و شاهد مهارت افزایی و کارآمدی فرزندان ایلام باشیم.

طهرانچی گفت: با بررسی های انجام شده ظرفیت در شهرهای مختلف استان شناسایی شده است و امیدواریم بتوانیم در این استان نیز کارهای مثبتی انجام شود./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.