تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

سجادی: دفاع مقدس هنوز تمام نشده است

سجادی: دفاع مقدس هنوز تمام نشده است
تهران- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید امانتی که از شهدا و جانبازان به ما رسیده قدر بدانیم گفت: دفاع مقدس هنوز تمام نشده و به شکل دیگر ادامه دارد.

 

سیدحمید سجادی در دومین شب خاطره شهدای ورزشکار که در دهکده نشاط برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد وخاطره دلاورمردی‌ها و رشادت‌های بسیجیان اظهار داشت: جامعه ورزش ۵ هزار شهید تقدیم نظام کرده و ۱۳۵ شهید مدافع حرم اهل بیت هم ورزشکار بودند که یک اتفاق ارزشمند محسوب می شود که باید برخورد ببالیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید امانتی که از شهدا و جانبازان به ما رسیده قدر بدانیم تصریح کرد: دفاع مقدس هنوز تمام نشده و به شکل دیگر و در ساحت دیگر ادامه دارد.

وی گفت: ورزش کشور هم در طی این سال‌ها راه خودش را آرام و پیوسته طی کرده و در حد خودش انجام وظیفه کرده اما نباید قانع باشیم و همچنان باید با قدم های استوار در این نظام مقدس گام برداریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت مراسمی که به مناسبت شهدا برگزار می‌شود، افزود: اسلام بر پایه اخلاق استوار شده و در ورزش هم بیش از پیش به اخلاق نیاز داریم تا سیره پیامبر مهربانی و رحمت را جاری کنیم./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.