تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

رییس دانشگاه ایلام: حرکت در مسیر دانشگاه اسلامی مهم ترین مطالبه امام و رهبری است

رییس دانشگاه ایلام: حرکت در مسیر دانشگاه اسلامی مهم ترین مطالبه امام و رهبری است
ایلام - رییس دانشگاه ایلام حرکت در مسیر دانشگاه ایرانی ، اسلامی را مهم ترین مطالبه امام (ره) و رهبری ذکر کرد و گفت: همه دست اندرکاران حوزه علم و دانش باید برای تحقق این مهم تلاش کرده و اهتمام جدی داشته باشیم.

 

طاهر علی محمدی روز چهارشنبه در آیین معارفه بعنوان رییس جدید دانشگاه ایلام اظهار داشت: برای ایجاد دانشگاه اسلامی نیازمند هستیم که معنویت وارد دانشگاه شود و اگر چنین امری محقق شود، تمدن سازی نوین اسلامی ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم با مجموعه استاد و دانشجویان  به سمت دانشگاه اسلامی حرکت و از چالش‌های پیش روی دانشگاه با موفقیت عبور کنیم.

رئیس جدید دانشگاه ایلام افزود: مجموعه دانشگاه های کشور در بخش اساتید و دانشجویان دکترا در محدوده نسل دوم و جامعه دانشجویی نیز در محدوده نسل اول گرفتار شده است.

علی محمدی ادامه داد: باید با تلاش و جدیت و با یک حرکت جهشی به سمت نسل سوم و چهارم دانشگاه ها حرکت کنیم و تولید ثروت و کارآفرینی را مبنا فعالیت خود قرار دهیم.

رییس جدید دانشگاه ایلام تاکید کرد: چنانچه دانشگاه های کشور بتوانند تولید ثروت و کارآفرینی در همه حوزه داشته باشند، در اینصورت می توانند در حوزه مسوولیت پذیری اجتماعی نیز نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

علی محمدی بیان داشت: برای تولید ثروت در دانشگاه ها باید ارتباط صنعت با دانشگاه ها بسیار نزدیک و تنگاتنگ باشد و دانشگاه بتواند نیاز بازار کار را  تامین کند.

در این مراسم با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری “طاهر علی محمدی” به عنوان رییس جدید دانشگاه ایلام منصوب و از خدمات محمد علی اکبری تقدیر شد./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.