تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

رییس بسیج مستضعفان:

استفاده و اعتماد به نسل جدید سفارش همیشگی رهبری به مسوولان است

استفاده و اعتماد به نسل جدید سفارش همیشگی رهبری به مسوولان است
ایلام -  رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتماد و اتکا به جوانان و پیوند نسل جدید با رزمندگان دفاع مقدس و شهدا در ابلاغیه گام دوم انقلاب رهبری به کرات مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

 

سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در اجلاسیه ایثارگران کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب تجهیز جوانان و نوجوانان به استفاده از فناوری های روز دستاوردها و آرمان های انقلاب و نظام یک ضرورت است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی یک رویداد عظیم بود که از زمان صدر اسلام تاکنون مانند آن رخ نداده است چرا که این انقلاب عظمت ۲ بلوک شرق و غرب را در هم شکست و طبق پیش بینی امام راحل (ره) بلوک شرق و حکومت کمونیستی شوروی به زباله دان تاریخ پیوست و بنا به پیش بینی رهبر انقلاب نیز پایه های شکست و نابودی آمریکا و اسرائیل در حال لرزیدن و ترک خوردن است.

سلیمانی اضافه کرد: اسرائیل می داند که تاب و توان حمله و مقابله با جبهه مقاومت را ندارد و آمریکا نیز سرشکسته و ذلیلانه در حال ترک منطقه بوده و این تحولات به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: ابعاد عظمت انقلاب اسلامی در سال های بعد مشخص خواهد شد چرا که پیروزی این انقلاب فقط سقوط رژیم پهلوی نبود، بلکه یک رویداد و حادثه شگرف و عظیم بود که هندسه قدرت را در جهان تغییر داد و در غرب و شرق بحران هویت و دین ایجاد کرد و هم اکنون در اندیشیده های جهان غرب به رشد و همه گیری جهان اسلام در سراسر دنیا واقف هستند.

وی ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا دچار تزلزل شده اند و بزودی نابودی و اضمحلال آنها را خواهیم دید و شکست های پی در پی این حکومت های غاصب و استعمارگر از جبهه محور مقاومت بیانگر همین نکته است.

وی تاکید کرد: جبهه محور مقاومت در منطقه با تاسی و الگوگیری از بسبج مردمی دفاع مقدس و با رهبری و فرماندهی سردار سلیمانی به اتحاد و انسجام رسیده و پیروزی های متعددی را کسب کردند که موجب سرخوردگی امریکا و حامیان منطقه شان شد.

وی با بیان اینکه نصرت و پیروزی از آن مردم مسلمان ایران و منطقه است، گفت: هرچند به علت برخی کارشکنی ها و تلاش برای پیاده سازی برنامه های دیکته شده غربی ها از جمله بانک جهانی در ایران مشکلاتی به وجود آمد اما مردم با اتحاد و همبستگی خود از این گذرگاه ها عبور کردند و نمونه بارز آن را در ایام اوج کرونا می توان مشاهده که با وجود تحریم ها حتی تحریم های درمانی، تهدید و جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان اما مردم ایران باز هم سربلند و حماسه افرین شدند.

سلیمانی تاکید کرد: اکنون نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب باید جوانان با اتکا به فناوری های روز و استفاده از تجارب رزمندگان دفاع مقدس به مصاف دشمن بروند و دستاوردهای جنگ تحمیلی را به مانند یک گنجینه عظیم بکارگیری کنند.

به گزارش ایرنا، اجلاسیه ایثارگران با حضور سردار احمد حق طلب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب، خانواده های ایثارگران و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان دستگاه های اجرایی استان در محل اجرای کنگره ملی سه هزار استان برگزار شد.

رونمایی از اِلمان کنگره شهدا در ورودی سپاه استان، برگزاری سرود چند زبانه، اجرای نمایش رقص پرچم با محوریت ایثارگران آزاده، تشییع شهید گمنام، مداحی و خاطره گویی رزمنده پیشکسوت از دیگر برنامه های این اجلاسیه بود.
فردا اجلاسیه نهایی با حضور مهمانان کشوری و لشکری برگزار می شود./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.