تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

۵۵ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد ایلام محقق شد

۵۵ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد ایلام محقق شد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ درصد تعهد اشتغال برای خانوارهای امداد در این استان محقق شده است.

 

رضا طاهری روز سه شنبه در حاشیه دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی تعهد کمیته امداد ایلام برای سال جاری است.

وی از تحقق سه هزار ۵۰۰ فرصت شغلی برای خانوارهای تحت حمایت خبر داد و افزود: ۵۵ درصد تعهدات اشتغال امداد در استان تاکنون محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام از هزینه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای این تعداد اشتغال در استان خبرداد و گفت: مابقی تعهدات تا پایان سال انجام می شود

طاهری یادآور شد: مجموع اعتبار اشتغال استان ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع صندوق امداد ولایت و سایر منابع تبصره ۱۸ این مبلغ بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال می شود.

وی اضافه کرد: در بخش مسکن دو هزار و ۴۰ خدمت مسکن اعم از احداث ، تعمیر ، تکمیل و بهسازی در دستور کار است که بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام سهم واحدهای احداثی امداد استان در سال جاری را ۶۵۰ واحد ذکر کرد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به ساخت ۵۳۵ واحد مسکن برای محرومان شده ایم.

طاهری بر ضرورت تامین زمین برای مسکن محرومان تاکید کرد و گفت: در صورت تامین زمین از محل منابعی که در اختیار داریم کار ساخت مسکن محرومان را انجام خواهیم داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران نیز با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام (ره) گفت: مجموع تسهیلات اشتغالزایی امداد شهرستان در سال جاری ۲۱۰ میلیارد ریال است.

مجید عسگری اظهار داشت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال از این مبلغ به متقاضیان اشتغال پرداخت شده است.

وی با اشاره به ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات باقیمانده از تعهد اشتغال بانک ها افزود: بانک های عامل با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان همکاری کنند تا شاهد تحقق مابقی اشتغال برای جامعه هدف باشیم.

فرماندار ویژه دهلران به دغدغه مسکن محرومان و سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم در این خصوص اشاره کرد و افزود: رفع دغدغه های مسکن محرومان در واقع کمک ۷۰ درصدی به سبد معیشت خانوارهای تحت حمایت امداد است.

عسگری با اشاره به وسعت دهلران و پنج بخش مستقل در این شهرستان اضافه کرد: نیاز است با توجه به فواصل روستاها تا مرکز شهر شعباتی از امداد در بخش ها ایجاد شود./ایرنا

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.