تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور:

کمک به نیازمندان باید به یک نهضت همگانی در جامعه تبدیل شود

کمک به نیازمندان باید به یک نهضت همگانی در جامعه تبدیل شود
ایلام - رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه گیری ویروس کرونا باعث ایجاد شکل گیری نهضت همدلی بین اقشار مختلف مردم کشور برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از این ویروس شد.

 

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آیین اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در استان ایلام اظهار داشت: باید شور همدلی و همراهی مردم و خیرین به یک نهضت عمومی تبدیل شود.

وی افزود: از ظرفیت رسانه ها و وسایل ارتباطات جمعی برای اشاعه نهضت عمومی و مردمی همدلی و کمک به همنوعان نیازمند استفاده شود.

سردار سلیمانی یادآور شد: باید خیرینی که تمایل به کمک نیازمندان دارند را شناسایی و برای پیوستن به نهضت بزرگ همدلی ترغیب کرد.

وی تاکید کرد: فرهنگ غنی همدلی مردم ایران متاثر از نهضت والای عاشورا و متنعم از برکت وجود امام رضا (ع) است که در دنیا نظیر ندارد.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها نیز گفت: این بنیاد سال ۸۱ کار خود را در مشهد مقدس شروع و اکنون به عنوان بزرگترین بنیاد خیریه خاورمیانه شناخته می شود.

فاطمه چوپانی یادآور شد: این بنیاد در حال حاضر ۹۰۰ نمایندگی در کل کشور دارد که سهم استان ایلام ۱۴ نمایندگی است و ۱،۵ میلیون خیر و نیکوکار با این موسسه خیریه همکاری دارند.

وی ادامه داد: در نمایندگی های این بنیاد ۱۰ هزار خانم اشتغال دارند و ۳۵۰ هزار نفر نیز تحت پوشش این بنیاد خیریه هستند و سالانه ۱۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها اهدا می شود.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز گفت: امروز ۲۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان اهدا می شود که ۱۷۰ سری آن اهدایی از سوی بنیاد خیریه آبشار عاطفه های استان ایلام و نیکوکاران همکار این بنیاد است.

به گزارش ایرنا، این آیین که در مجتمع فرهنگی لاله و با حضور تعدادی از زوج های تحت حمایت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شد.

حضور دکتر علیرضا نبی خیر نیکوکار و کارآفرین مشهور کشور و ساکن استان خراسان رضوی که برای افراد دارای سوءسابقه و پیشینه کیفیری اشتغال زایی ایجاد می کند، در این مراسم قابل توجه بود.

اعزام عروس و دامادهای مشارکت کننده در مراسم امروز به مشهد مقدس هدیه رییس بسیج مستضعفان به این زوج ها بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.