تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

رییس اورژانس کشور:

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان ایلام اضافه می شود

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان ایلام اضافه می شود
ایلام - رییس اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ۱۱۵ جهت ارائه خدمات به مردم ایلام اضافه و پایگاه هوایی نیز دوباره فعال می شود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر جعفر میعادفر روز پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در ایلام توجه به این استان مرزی و کم برخوردار در اولویت برنامه های اورژانس کشور قرار دارد.

وی در خصوص برنامه ریزی جهت ارتقای زیر ساخت اورژانس ۱۱۵ ایلام، افزود: در این راستا سال آینده نرم افزار ماموریت و عملیات اورژانس در این استان به روز و فعال می شود.

میعادفر تاکید کرد: مطالبات اورژانس باید در راستای تکمیل و تجهیز لجستیک جهت ارتقا خدمات و ایجاد تعهد به مردم باید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: همچنین جهت تعمیر و نگهداری آمبولانس ها علاوه بر فراگیری و آموزش به تکنسین های اورژانس در ارتباط با تغییر و تولید کابین عقب آمبولانس قرارداد با شرکت های معتبر بسته شود.

رییس سازمان اورژانس کشور در خصوص تامین البسه پرسنل نیز گفت: با توجه به اینکه آراستگی یکی از ویژگی های مهم پرسنل اورژانس ۱۱۵ است این مهم باید مطابق با ضوابط قانون در این استان مد نظر باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این نشست گفت: ارتقا زیر ساخت های اربعین در راستای ارائه خدمت رسانی به زائران در این استان مهم و ضروری است.

دکتر محمد کریمیان از ارائه خدمات پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام به مردم قدردانی کرد.

دکتر جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور و هیات همراه صبح امروز پنجشنبه به منظور ارزیابی و برنامه ریزی توسعه اورژانس ۱۱۵ وارد ایلام شد.

۱۳ پایگاه شهری،۳۰ پایگاه جاده ای و ۳۶۰ نیروی عملیاتی در اورژانس ۱۱۵ ایلام فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.