تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۷

مصاحبه با سردار فدوی به مناسبت هفته پژوهش

توان فناوری نیروی دریایی با همکاری ۱۴ دانشگاه کشور ارتقا یافته است

توان فناوری نیروی دریایی با همکاری ۱۴ دانشگاه کشور ارتقا یافته است
تهران- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نیروی دریایی که یکی از نیروهای سپاه پاسداران است، با همکاری ۱۴ دانشگاه اصلی کشور کارهای بسیار بزرگی به منظور ارتقای توان فناوری نظامی دریایی انجام شده است.

 

سردار علی فدوی روز سه‌شنبه به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری در گفت و گو با خبرنگار علم و آموزش ایرنا در این خصوص توضیح داد: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ظرفیت دانشجویان، پژوهشگران و دانشگاهیان در طول زمان های مختلف و در مسائل مختلف به خصوص در سخت ترین کارها یعنی مسائل نظامی بهره کامل برده ایم.

وی بیان کرد: در نیروی دریایی که یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، با همکاری ۱۴ دانشگاه اصلی کشور و مجموعه هایی که در بالا رفتن توان نیروی دریایی دخیل بودند، در موضوعات مختلف کارهای بسیار بزرگی انجام داده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، ارتقای توان نظامی نیروی دریایی کشور را یادآور شد و گفت: فعالیت ها و همکاری های زیادی با بخش دانشگاهی کشور انجام شده است که به دلایل امنیتی بخش های زیادی از این فعالیت های مشترک، بیان نشده اند.

سردار فدوی در خصوص ظرفیت دانشجویان در توسعه کشور نیز خاطر نشان کرد: دانشجویان در موضوعات مختلف کشور نه فقط در مطالبه گری بلکه در اقدام نیز می توانند موثر باشند.

وی گفت: در سال ۱۳۳۲ به‌رغم اینکه کودتا شده بود و آمریکایی ها و عوامل آنها اقدام به سرکوب کرده بودند اما دانشجویان انقلابی در آن سال از بین رفتن آمریکا را تجلی بخشیدند و تا به الان نیز ما به برکت انقلاب اسلامی به همه وجه ممکن، آمریکایی ها را تحقیر کرده و زیر پا گذاشته ایم.

به گزارش ایرنا، هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ با شعار «پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید» از ۲۰ تا ۲۵ آذر ماه در سطح ملی برگزار می‌شود.

امروز بیست و سوم آذر ماه مصادف با چهارمین روز هفته پژوهش، با عنوان پژوهش‌، فناوری ‌و اثربخشی اجتماعی نامگذاری شده است./ایرن

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.