تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

ویژه برنامه هفته پژوهش در کانون ایلام برگزار شد

ویژه برنامه هفته پژوهش در کانون ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد- ویژه برنامه هفته پژوهش در کانون ایلام با حضور دکتر بهروز سپیدنامه با موضوع اهمیت پژوهش در مراکز کانون برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، ویژه برنامه هفته پژوهش با حضور دکتر بهروز سپیدنامه پژوهشگر و عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام و سرپرست کانون و کارشناسان و مربیان ایلام در سالن مرکز شماره یک کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست ، سرپرست کانون پرورش فکری استان با بیان این که کار کانون از نظر محتوایی و فکری بسیار عظیم است، خاطرنشان کرد: فضای کانون بایدفضای نشاط و امید باشد.

محمد رضا رستم پور، تمام فعالیت های کانون را  پژوهش محور عنوان کرد و گفت: بایستی تلاش کنیم تا برای فعالیت های پژوهشی اعتبارات شایسته ای در نظر بگیریم.

در ادامه دکتر سپیدنامه، از اساتید دانشگاهی استان به ریشه پژوهش که به مفهوم حقیقت یابی است اشاره کرد و افزود:  پژوهش در واقع همان مسئله یابی است و این که چگونه مسئله در ذهن شکل می گیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه ایلام با بیان این که  در اقدام پژوهی فردی و پژوهش و تحقیق به امور جمعی پرداخته می شود و کاری شخصی و فردی نیست، تصریح کرد: خوشبختانه دغدغه مندی در کانون وجود دارد.

دکترسپیدنامه با تاکید بر این که پژوهش در حوزه کودکان و نوجوانان باید صرفا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شود، افزود:  دنیای کودکان با دورانی سهل و ممتنع ، دنیایی زلال و پیچیده و توأم با تخیل است.

این استاد بلندپایه دانشگاه در ادامه با اشاره به این که در برنامه ریزی  فعالیت های کودکان ونوجوانان باید برنامه ها پژوهش محور باشند، یادآور شد:  مربیان باید به دنبال گزارشات مطالعاتی براساس یافته ها بروند و یا با توجه به تجربیات تحلیل روایت و روایت پژوهی انجام دهند و بیشتر با روش های کیفی براساس مشاهده و مصاحبه به یافته های مفید برسند.

در پایان این نشست و بعد از  جلسه پرسش و پاسخ دکتر سپیدنامه و مربیان کانون،  از همکاران موفق و فعال استان در امر اقدام پژوهی و پژوهش تقدیر و از نمایشگاه آثار مربیان و اعضا در حوزه ی پژوهش نیز بازدید به عمل آمد.

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.