تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

استاندار: تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری ظرفیت عظیمی برای توسعه ایلام ایجاد می کند

استاندار: تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری ظرفیت عظیمی برای توسعه ایلام ایجاد می کند
ایلام - استاندار ایلام گفت: سفر رییس جمهوری به استان ظرفیت عظیمی را برای توسعه و پیشرفت استان با توجه به امکانات موجود ایلام فراهم می‌کند.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام اظهار داشت: با تلاش و کار جهادی مدیران و فرمانداران تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری می تواند تحول عظیمی در این استان ایجاد و بخش زیادی از طرح های نیمه کاره تکمیل شود.

وی افزود: ۱۱۲ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان بصورت ریالی و ۴.۴۵ میلیارد دلار بصورت ارزی در سفر رییس جمهوری به ایلام اختصاص یافته است.

به گفته استاندار ایلام همچنین یک هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در سفر رییس جمهوری به این استان اختصاص یافته است.

بهرام نیا با اشاره به اعتبارات ایلام در سال ۱۴۰۱ گفت: مجموع اعتبارات عمرانی و جاری سال آینده سه هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان است که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته ۲۶.۲ درصد رشد داشته است.

مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران جذب اعتبارات برای تکمیل طرح هاست  

استاندار ایلام مهم ترین ملاک ارزیابی عملکرد مدیران را جذب اعتبارات و خلق ثروت ذکر کرد و گفت: تمامی مدیران و فرمانداری ها باید با همه توان پیگیر جذب اعتبارات برای تکمیل طرح های نیمه کاره استان باشند.

بهرام نیا تاکید کرد: دومین ملاک مهم برای ارزیابی مدیران حفظ و نگهداری فضاها و مستغلات در اختیار و و سومین اصل نیز رعایت حفظ شأن و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: برنامه ریزی هدفمند و منسجم برای تکمیل طرح ها و توجه ویژه به طرح های توسعه محور استان باید در اولویت کاری مدیران باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: مدیران برای تسریع در تکمیل طرح ها و جذب اعتبارات از ظرفیت نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

وی از مدیران کل استانی خواست علاوه بر تلاش برای تحقق بودجه سنواتی، پیگیری های لازم را برای تحقق اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهوری را در دستور کار قرار دهند.

کمیته پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری تشکیل می شود

استاندار ایلام از تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام خبر داد و گفت: این کمیته از هفته آینده جلسات هماهنگی خود را برگزار می کند.

بهرام نیا در خصوص اعضای کمیته پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری افزود: کارشناس دفتر فنی استانداری، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس خزانه استان، مدیر کل بازرسی استانداری، نماینده بانک ها و معاونان دستگاه های اجرایی استان عضو این کمیته می شوند.

آبرسانی به ۱۸ روستا هلیلان در دستور کار قرار گیرد

استاندار ایلام موضوع تامین آب شرب را یکی از اساسی ترین نیازها ذکر کرد و گفت: آبرسانی به مناطق محروم به ویژه آبرسانی پایدار به ۱۸ روستا هلیلان باید در دستور کار آبفا استان باشد.

بهرام نیا تاکید کرد: روستاهایی که در استان و به ویژه هلیلان بعنوان یک شهرستان محروم و تازه تاسیس که تاکنون به شبکه گاز رسانی ملی متصل نشده است نیز توسط شرکت گاز استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام خواست برای ساخت مدارس مناطق محروم به منظور توجه ویژه به آموزش از ظرفیت خیرین ملی استفاده کند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.