تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به مناسبت هفته حمل و نقل

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به مناسبت هفته حمل و نقل
نگاه اقتصاد - مهندس عبدالله بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام و رئیس شورای حمل و نقل استان به مناسبت فرا رسیدن بیست و ششم آذر ماه، طی پیامی آغاز هفته حمل و نقل را تبریک گفت.

 

در  پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام آمده است:

بیست وششم آذرماه آغاز هفته ای است برای  قدردانی از خدمات ارزشمند دست اندرکاران و شاغلان  حمل ونقل کشور و فرصتی است مناسب برای بازنگری نیازها و مسائل این حوزه.

تنوع منحصر به فرد فعالیت هایی که در بخش حمل و نقل انجام می گیرد و همچنین، تحولات سریع فن آوری این بخش، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی،  از حمل و نقل  به عنوان نیروی محرکه توسعه، یاد می کنند و کارآمدی و توانمندی آن را زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورها می دانند. امروزه حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یکی از ارکان مهم و موثر اقتصاد کشور، اقتدار خود را مرهون تلاش‌ها، ازخودگذشتگیها و خدمات بی‌دریغ همه دست اندرکاران  تلاشگر و غیرتمند، اصناف ، راهسازان و راهداران ایثارگر و تمامی فعالان و همکاران صدیقی می‌داند که همتشان بر پویایی حمل‌ونقل بار و مسافر جاده‌ای ، ایمنی راه‌ها و سلامت سفر هم‌وطنان قرارگرفته است.

اینجانب فرا رسیدن این هفته را که به   هفته حمل و نقل  مزین گشته و یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه  و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضور اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل تبریڪ و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی توفیق روز افزون یکایک شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.