تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

لزوم توجه به استانداردسازی در راستای ایمن سازی تجهیزات و وسایل بازی در پارک ها و زمین های بازی استان

لزوم توجه به استانداردسازی در راستای ایمن سازی تجهیزات و وسایل بازی در پارک ها و زمین های بازی استان
نگاه اقتصاد - جلسه بررسی مشکلات تجهیزات و زمین های بازی استان قبل از فصل بهره برداری، با حضور همتی مدیرکل استاندارد، اعضای شورای شهر و مسئولین فضای سبز شهرداری ایلام در محل این اداره کل تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، در ابتدای جلسه همتی مدیرکل استاندارد با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه تجهیزات بازی غیر استاندارد در پارک‌های استان و شهر ایلام وجود دارد، لزوم توجه ویژه شهرداران استان را نسبت به این مقوله خواستار شد و افزود: شهرداری ایلام باید نسبت به استانداردسازی تجهیزات بازی در پارک‌های این شهر توجه ویژه داشته باشد.

مهناز همتی گفت: در خصوص موضوع ایمن سازی تجهیزات بازی پارک‌ها نیز از شهرداری‌ها انتظار می‌رود که تلاش بیشتری در زمینه جذب اعتبارات و همچنین بازرسی های به موقع داشته باشد.

همتی با بیان اینکه باید کاستی‌ها و مشکلات در زمینه استاندارد تجهیزات پارک‌ها و شهربازی استان رفع شود، گفت: در پارک‌های بازی ضمن اینکه باید وسایل بازی استاندارد و دارای گواهی نصب شود، بحث کف‌پوش ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید این موضوع  با جدیت بیشتری پیگیری شود.

مهناز همتی در ادامه گفت: متأسفانه شهرداری‌ها کمبود اعتبارات را عامل مهم در زمینه استاندارد نکردن تجهیزات بازی در پارک‌ها عنوان می‌کنند در حالی که این دلیل به هیچ وجه قابل قبول نیست.

انوری، عضو شورای شهر نیز با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی در جامعه وجود ندارد و مبحث استانداردسازی برای ایجاد آرامش در میان مردم است، گفت: باید کارهایمان را به سمتی سوق دهیم که موجب ایجاد آرامش روانی شود و یکی از این موارد بحث استانداردسازی است.

انوری در ادامه با اشاره به اینکه خانواده‏ ها سعی می‏کنند با اختصاص دادن بخشی از اوقات‏ فراغت کودکان‏شان به انجام بازی در فضاهای روباز نظیر پارک‏ها و شهربازی‏ها، ضمن فراهم کردن محیطی شاد و و فرح بخش برای آنها سپری کنند افزود: اعضای شورای شهر و شهرداری تمام تلاش خود را به جهت حفظ امنیت و جان کودکان در زمینه استانداردسازی تجهیزات و زمینه های بازی بکار می گیرند و امیدواریم اداره کل استاندارد نیز بیش از گذشته همکاری لازم را داشته باشد.

همتی نیز در پایان نصب هرگونه وسیله بازی غیراستاندارد در پارک ها، معابر و… را ممنوع اعلام کرد و افزود: همتی در پایان با اعلام این خبر که در شهر ایلام ۳۵ زمین بازی و ۱۲۳ وسیله بازی وجود دارد و همگی غیراستاندارد می باشند افزود: کلیه‌ی وسایل و تجهیزات بازی باید استانداردهای لازم و مورد نیاز برای نصب را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت بر عهده مدیر مربوطه خواهد بود و با تخلفات در این زمینه برخورد  قانونی می‌شود.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.