تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

نوسازی شبکه برق شهر دره‌شهر به طول ۶۵ کیلومتر

نوسازی شبکه برق شهر دره‌شهر به طول ۶۵ کیلومتر
ایلام - مدیر شرکت توزیع برق شهرستان دره‌شهر گفت: نوسازی شبکه برق دره‌شهر در ۲۰ ماهه اخیر به طول ۶۵ کیلومتر انجام گرفته است.

 

«لطف‌اله خدایاری» اظهار کرد: در راستای اصلاح و توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی برق، در سطح شهر دره‌شهر اقدام به نوسازی شبکه برق در سال ۱۳۹۹ و  ۱۴۰۰ به مقدار ۶۵ کیلومتر نموده است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان دره‌شهر افزود: به منظور تعداد ۴۰۰ اصله پایه بتونی ۹ و ۱۲ متری، ۶۵ هزار متر کابل خودنگهدار هوایی با کلیه متعلقات آن مورد استفاده قرار گرفته است.

خدایاری با بیان اینکه تعداد ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم در مدت زمان اجرای طرح مشغول به کار گردیده‌اند، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی طرح اصلاح و توسعه و نوسازی ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق در سال ۹۹ به مقدار صددرصد و طرح اصلاح و توسعه و نوسازی ۴۵ کیلومتر در سال ۱۴۰۰ با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای کامل طرح‌ها کل شبکه مسی فشار ضعیف شهری به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان دره‌شهر، تعادل بار فیدرهای خروجی پست‌های هوایی، رفع ضعف ولتاژ مشترکین، کاهش تلفات ولتاژ شبکه برق، جلوگیری از سرقت انرژی برق، کاهش سرقت سیم‌های شبکه، زیبا سازی معابر شهری، کاهش اتصالات و قطعی برق ناشی از وزش باد و باران و پیشگیری از حوادث ناشی از برق گرفتگی به دلیل هر گونه تماس با شبکه فشار ضعیف را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: کل اعتبارات تخصیص یافته این طرح از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌باشد./ایسنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.