تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی: رشد ۲۶.۲ درصدی بودجه ایلام در سال ۱۴۰۱

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی: رشد ۲۶.۲ درصدی بودجه ایلام در سال ۱۴۰۱
ایلام -  رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام از افزایش ۲۶.۲ درصدی بودجه جاری و عمرانی این استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این در حالیست که رشد منابع عمومی کشور ۱۷ درصد است.

 

رحمت‌اله قیصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: همچنین با رایزنی‌های انجام شده اعتبار ردیف اربعین از یک هزار میلیارد ریال به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: ایلام رتبه نخست بالاترین سرانه اعتبارات را در کشور با ۳۳ میلیون ریال به خود اختصاص داده است، این در حالیست که سرانه متوسط کشوری ۱۱ میلیون ریال است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام ادامه داد: نتیجه رایزنی‌های و تلاش‌های استاندار، نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل موجب شد ایلام با وجود جمعیت کم از ۱۱ استان برخوردار کشور اعتبارات عمرانی بیشتری را به خود اختصاص دهد.

قیصوری تاکید کرد: لایحه اعتبارات سال ۱۴۰۱ به عنوان نخستین بودجه دولت سیزدهم بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح ساختار بودجه و در راستای تحقق برنامه‌های پیشرفت و عدالت تدوین شده است.

وی بیان داشت: لایحه سال ۱۴۰۱ براساس آمایش سرزمین و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین برنامه‌های بالادستی تنظیم شده که رشد اقتصادی، ارتقا بهره‌وری، عدالت محوری و ثبات بودجه ریزی از جمله مهم‌ترین سیاست‌های آن است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.