تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

تحقق ۷۵ درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد ایلام/ ایجاد اشتغال برای بیش از ۶ هزار نیازمند ایلامی

تحقق ۷۵ درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد ایلام/ ایجاد اشتغال برای بیش از ۶ هزار نیازمند ایلامی
نگاه اقتصاد - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تحقق 75 درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد استان برای نیازمندان خبر داد و گفت: تا پایان امسال  صد درصد برنامه های اشتغال امداد استان محقق خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری در نشست کارگروه اشتغال استان که با حضور استاندار ایلام برگزار شد بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شغل برای مددجویان و نیازمندان استان راه اندازی خواهد شد.

وی با عنوان اینکه تاکنون از این تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ شغل محقق شده است تصریح کرد: برای اجرای این طرحها بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

طاهری تعامل با کارفرمایان در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان را یکی دیگر از برنامه های اشتغال امداد عنوان کرد و گفت: امسال از این طریق بیش از ۷۷۰ مورد اشتغال از طریق کاریابی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  اشتغال زایی از طریق مشاغل نوین را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: راه اندازی نیروگاههای خورشیدی  و ارائه خدمات پهبادی با همکاری دستگاه‌های دانش بنیان و استفاده از فناوری های نوین در همین راستا بوده است.

وی به فرایند کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مشاوره و استعداد سنجی مددجویان جویای کار،آموزش های مقدماتی و انگیزشی،امکان سنجی و تصویب طرح،تأمین منابع مالی و اجرای طرح و در نهایت نظارت بر روند اجرای شغل،تولید و پایدارسازی طرح ها از جمله این فرایند است.

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.