تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

استاندار ایلام: اجرای برنامه های فرهنگی با لحاظ نظرات نخبگان پخته تر می شود

استاندار ایلام: اجرای برنامه های فرهنگی با لحاظ نظرات نخبگان پخته تر می شود
ایلام - استاندار ایلام رشد برنامه های فرهنگی و دینی را از اولویت های کاری استانداری عنوان کرد و گفت: نظرات کارشناسی نخبگان باید در تدوین برنامه های فرهنگی لحاظ شود تا اجرای انها پخته تر باشد.

 

حسن بهرام نیا شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه باید برنامه های فرهنگ و دینی در استان توسعه و مردم به سمت این برنامه ها جذب شوند.

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی به دستگاه های اجرایی و مسوولان باید افزایش یابد، ادامه داد: در این زمینه از مشورت نخبگان نیز استفاده خواهد شد.

استاندار ایلام از رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام  نیز در این دیدار گزارشی از روند فعالیت های دینی و فرهنگی استان و ظرفیت‌های سازمان تبلیغات ارائه داد و گفت: با برنامه ریزی ها و کارشناسی های صورت گرفته تا پایان سال جاری برنامه جامع راهبردی پنج ساله این اداره کل در حوزه های مختلف آماده و از سال ۱۴۰۱ اجرایی می شود.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی همچنین از اکران فیلم منصور با موضوع شهید ستاری در این سازمان خبر داد و گفت: این فیلم تاکنون برای اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، فعالان فرهنگی و هنری اکران و برای اصحاب رسانه نیز پیش بینی شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.