تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: غیرت عاشورایی ملت ایران حماسه ۹ دی را رقم زد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: غیرت عاشورایی ملت ایران حماسه ۹ دی را رقم زد
ایلام - معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: غیرت عاشورایی و انقلابی مردم در فتنه سال ۸۸ موجب شد حماسه ۹ دی رقم بخورد و نقشه شوم دشمن نقش بر آب شود.

 

سردار رسول سنایی راد روز شنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ یک خطر بزرگ برای نظام و انقلاب بود چرا که عوامل داخلی فتنه گر با حمایت استبداد غربی سعی در نابودی فضلیت ها و ارزش های اسلامی داشتند که به فضل خدا به اهداف خود نرسیدند.

وی افزود: هدف دشمن در فتنه سال ۸۸ وارونه کردن نتیجه انتخابات بود که در این مهم ناکام ماندند و با حضور پرشور مردم به دعوت رهبری فتنه، فتنه گران رسوا و آنان شکست خوردند.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ذینفعان در فتنه ۸۸ سکوت کردند و بهره برداران این موضوع جبهه غرب و معاندان و منافقان شدند که همه تلاش خود را بکار گرفتند اما توفیقی نداشتند.

سردار سنایی راد تاکید کرد: محاسبات و پیش بینی های جبهه غرب در ایجاد فتنه ۸۸ اشتباه بود چراکه آنان نمی دانستند مردم با بصیرت خود پس از ندای رهبری حق را باطل تشخیص می دهند و نفرت و انزجار خود را از فتنه گران اعلام می کنند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در فتنه سال ۸۸ با بردباری این آشوب را مدیریت کردند و مردم هم با حضور خود نشان دادند پای نظام و انقلاب هستند چراکه فتنه گران به نماد عاشورا و اسلام توهین کرده بودند.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مقاومت مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: حماسه سازان  اصلی جنگ هشت ساله تحمیلی مردم ولایتمدار و انقلابی ایلام بودند که با شجاعت با دشمن بعثی مقابله کردند.

​​​​​​شهید سلیمانی یک مکتب ماندگار است

سردار سنایی راد منش و رفتار شهید سلیمانی را یک مکتب ماندگار برای جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: این مکتب باید به جوانان و نوجوانان که در زمان جنگ حضور نداشتند، معرفی شود.

وی افزود: پیروزی میدان جنگ با داعش و جبهه استکبار شهید سلیمانی بود چراکه وی وعده نابودی داعش را داده بود و این وعده پس از ۲ ماه از سخنرانی ایشان محقق شد.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قدرت نظامی و دفاعی ایران قبل از انقلاب وابسته بود اما امروز امنیت ما وابسته به هیچ کشوری و نظامی نیست و پایه گذار این اقتدار و سربلندی امثال شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا هستند.

سنایی راد بیان داشت: ایران امروز کشوری است که هیچ قدرتی در جهان حتی فکر حمله نظامی به آن را ندارد چراکه اقتدار دفاعی و نظامی ایران در دنیا بر همگان آشکار شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.