تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

اجرای طرح ملی شهر نماز، خانه نماز در ایلام کلید خورد

اجرای طرح ملی شهر نماز، خانه نماز در ایلام کلید خورد
ایلام - اجرای طرح ملی شهر نماز، خانه نماز روز یکشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام کلید خورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این آیین اظهار داشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نماز بین کودکان در هفت استان کشور از جمله ایلام اجرا می شود که در قالب آن برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع نماز در دستور کار قرار دارد.

عمران خودآموز این کارگاه ها را ویژه معلمان ابتدایی و مربیان پرورشی مدارس سراسر استان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این در قالب این طرح کارگاه های آموزشی ویژه مادران شاغل دستگاه های اجرایی استان نیز برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از مشارکت دستگاه های مختلف فرهنگی استان در اجرای این طرح تاکید کرد: این فریضه الهی و آسمانی با کمک دستگاه های مختلف فرهنگی می تواند در استان جلوه و جمال بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نقش مادران را در احیا فرهنگ نماز بین کودکان مهم دانست و یادآور شد: مادران می توانند کودکان را به عنوان شکوفه های زندگی را بیشتر با نماز آشنا کنند.

خودآموز ابراز امیدواری کرد با برگزاری کارگاه های آموزشی این طرح نماز بیش از پیش بین کودکان استان احیا شود.

همچنین فیض الله رضایتی، رییس ستاد اقامه نماز ایلام نیز در این همایش گفت: احیا فریضه الهی نماز در جامعه حق را از باطل جدا و به بهود فضای مسموم کمک خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.