تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

جانشین سپاه ایلام: مکتب سردار سلیمانی جاری و پابرجاست

جانشین سپاه ایلام: مکتب سردار سلیمانی جاری و پابرجاست
ایلام - جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: شهید سلیمانی نماد شجاعت، ولایتمداری، حق طلبی، دینداری و حمایت از مظلومان بود و نام و یادش برای همیشه تاریخ پابرجا خواهد ماند.

 

سردار قدرت اله کریمیان روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی در مسجد جامع شهر سرابله اظهار داشت: شهید سلیمانی صاحب مکتب است و این مکتب در حال گسترش و فراگیری در جهان اسلام و همچنین آزادی خواهان و محرومی تمام دنیاست.

وی افزود: علیرغم فقدان جسمانی این شهید بزرگوار ولی مکتب سردار پابرجا و جاریست، شهادت شهید سلیمانی قدرتمندتر از خود سردار بوده و باعث ترس و شکست هیمنه استکبار در محور مقاومت گردیده است.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: نام و یاد شهدا مسیر ما را به چشم اندازهای روشن ترسیم می کند و شهید سلیمانی نماد شجاعت، ولایتمداری، حق طلبی، دینداری و حمایت از مظلومان بود و صحنه شهادت این محبوب دل ها تبلوری از حادثه عظیم عاشورا و تکه تکه شدن جسم نازنینش در راه اسلام بود.

سردار کریمیان یادآور شد: خون شهید بعنوان یک اصل جریان ساز است و خون سلیمانی فراگیر و مسیرها را برای محور مقاومت هموار کرده است، ایدئولوژی و مبنای فکری مقاومت، مکتب و خون شهید سلیمانی بوده و به حق مرد میدان زیبنده این مجاهد است زیرا در محور حق طلبی و حمایت از ستمدیدگان و ایستادگی در برابر استکبار و داعش و تروریست ها در میدان عمل حضور داشت و به روح مقاومت جان تازه ای بخشید.

وی اضافه کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی استکبار سیلی محکمی از ایران خورد و موشک باران عین الاسد توان و اقتدار بالای ایران را اثبات کرد که در دنیا برای اولین بار صورت می گرفت و بار دیگر هیمنه توخالی آمریکا در دنیا توسط رزمندگان ایران فرو ریخت و دشمنان در برابر این صلابت و بزرگی به نهایت استیصال و درماندگی رسیده اند.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام به تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی و یاران همرزم شهیدش اشاره کرد و بیان داشت: سردار شخصیتی فرامرزی و فراجناحی بود و هر جا ندایی از مظلومان بلند می شد، حضور داشت و برای سردار سلیمانی اسلام خط قرمز بود و شهادت بالاترین مزدی و پاداشی بود که نصیب این سرباز رشید اسلام گردید.

سردار کریمیان به سرنوشت حاکمانی که به آمریکا اعتماد کردند، پرداخت و افزود: رهبرانی که به وعده ها و قول های آمریکای خیانتکار دل خوش کردند، سرنوشتی جز مرگ ، نابسامانی و اضمحلال نداشتند، ولی کسانی که مقاومت کردند، پیروز شدند و یا در حال پیروزی هستند و این موفقیت ها و پیروزی ها نتیجه مقاومت در برابر استکبار و استفاده از ظرفیت های داخلی بوده است.

وی تاکید کرد: دشمنان همه راه های دشمنی علیه ایران (جنگ نرم و سخت) را امتحان کرده اند و وقتی دیدند به هیچ عنوانی توان شکست جمهوری اسلامی را ندارند، اینک به جنگ نرم ادراکی و شناختی روی آورده اند که در این عرصه نیز هوشیاری و آگاهی بخشی جامعه توسط دلسوزان نظام یک امر بدیهی و ضروری است ، چراکه فضای مجازی به ابزار اصلی دشمن برای مقابله با ایران و انحراف افکار و ادراک مردم بویژه نوجوانان و جوانان از واقعیت های اصلی تبدیل شده است.

کریمیان ایجاد ناامیدی، وارونه جلوه دادن ارزش های دوران دفاع مقدس، دوری از ارزش ها و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی را از مهمترین برنامه های دشمن در جنگ ادراکی علیه ایران ذکر کرد.

وی اضافه کرد: مردم مطالبات به حقی داشته و دارند، بدون شک ظرفیت ها و پتانسیل های کشور با مدیریت انقلابی و صحیح جوابگوی تمام مطالبات است ، علیرغم مشکلات، مردم در بزنگاه های تاریخی همواره پای نظام، انقلاب و ولایت مانده اند و انقلاب را دوست دارند و با مهندسی ولایت نظام هیچ وقت آسیب پذیر نخواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.