تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

قرارگاه عملیاتی مدیریت شهری در دهلران راه اندازی می شود

قرارگاه عملیاتی مدیریت شهری در دهلران راه اندازی می شود
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: ستاد هماهنگی و قرارگاه عملیاتی مدیریت شهری برای تسریع در امور عمرانی شهر در دهلران راه اندازی می شود.

 

لطیف صادقی روز سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار دهلران اظهار داشت: این ستاد بصورت ویژه برای تسریع در انجام امور عمرانی سطح شهر و رفع موانع و کاستی ها تشکیل و ماموریت خود را پیگیری می کند.

وی بر ضرورت تسریع در پروژه های عمران شهری دهلران تاکید کرد و افزود: باید با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها و فرصت ها زیباسازی سیمای شهر دهلران را با برنامه ریزی دنبال کرد.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: در اولین نشست با شورای شهر و شهردار دهلران تصمیم گرفته شد که موضوع تخریب و بازسازی میادین شهر دهلران و طراحی و اجرای المان های شهری متناسب با فرهنگ منطقه و دفاع مقدس عملیاتی شود.

صادقی تاکید کرد: جمع آوری تابلوهای ناهمگون تبلیغاتی از سطح شهر و طراحی و جایگزینی تابلوهای تبلیغاتی جدید در راستای زیباسازی محیط شهری ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی در خصوص بحث تملک و اداره مجتمع تفریحی و گردشگری آبگرم بین سرمایه گذار و شهرداری، لذا حل و فصل موضوع در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

فرماندار ویژه دهلران گفت: تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر باعث توسعه عمران شهری شده و فرمانداری از مصوباتی که در راستای عمران شهری باشد، حمایت می کند.

صادقی اظهار داشت: توجه به سیما و منظر شهری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در اولویت مصوبات شورای شهر و برنامه های شهرداری باشد.

وی به بهسازی میادین و بلوارهای اصلی و ایجاد سایبان یکدست در بازار دهلران پرداخت و گفت: برای زیباسازی و تحقق عمران شهری باید شهروندان را در اجرای پروژه ها مشارکت داد.

فرماندار ویژه دهلران افزود: بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر یارانه ای شهرستان اختصاص و بزودی حواله آن صادر می شود.

توجه به بودجه شهرداری و تامین قیر یارانه ای ، استفاده از نیروهای بومی در شرکت های فعال منطقه ، توزیع ماشین آلات شهرداری ، رفع مشکل پرداخت حقوق کارکنان و نیروهای خدماتی ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و پرداخت سهم اجتماعی شرکت ها نفتی و گازی از مهم ترین مطالبی بود که اعضای شورای شهر و شهردار دهلران در این نشست بر آنها تاکید کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.