تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

امام جمعه ایلام: جنگ نرم، شیوه جدید جبهه استکبار برای مقابله با ایران است

امام جمعه ایلام: جنگ نرم، شیوه جدید جبهه استکبار برای مقابله با ایران است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جنگ نرم و تبلیغات منفی، شیوه جدید جبهه استکبار برای مقابله با ایران است که در این راستا رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی دقیق و همه جانبه توطئه شوم آنان را خنثی کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار داشت: اندیشمندان، صاحبان خرد و اصحاب رسانه با تبلیغات مثبت، موج منفی جبهه استکبار و غربی ها را خنثی کنند.

وی افزود: دشمن وقتی در مقابل اقتدار کشور ایران به شکست اعتراف می کند، بنابراین در جنگ نرم سعی در نفی دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی ایران دارد.

خطیب جمعه ایلام ادامه داد: دشمن هیچگاه به دنبال این نیست که موفقیت های عظیم انقلاب اسلامی را ذکر کند و عظمت های قدرت موشکی، ماهواره‌ای و علمی کشور ایران را در جهان منعکس کند.

کریمی تبار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹ دیماه سال جاری با مردم قم گفت: رهبری در بیاناتی فرمودند« غیرت دینی مبتنی بر عقلانیت است و انقلاب اسلامی ما بر مبنای نگرش اسلامی شکل گرفته است بنابراین الزامات خاص خود را دارد ».

وی بیان داشت: در انقلاب اسلامی نقش رهبری اصلی با عالمان دین و امام ( ره ) بود بنابراین روشنفکران غربی و غرب زدگان هیچ نقشی در انقلاب ما نداشتند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: عالمان دین و خدمتگذاران کشور از اوایل انقلاب مورد هجمه استکبار جهانی قرار دارند و تجربه نشان داده در صورت پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی از پیش برنده بودیم.

کریمی تبار اضافه کرد: امید به آینده روز به روز بیشتر می شود و شرایط کشور در مقابل با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، باید نسبت به آینده امیدوار باشیم.

۲۶ دیماه سال ۵۷ نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه ایلام با اشاره به تاریخ ۲۶ دیماه سال ۵۷ گفت: شاه استبدادگر در این روز از کشور فرار کرد و این روز در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: سلسله اعتراضات و قیام های آن زمان موجب فرار شاه شد و شاه هیچ توجه ای به مردم نداشت و خود نوکر آمریکایی ها و غربی ها بود.

وی ادامه داد: شاه با وجود اینکه با غربی ها به ویژه انگلیس و آمریکا وابسته بود، در زمان فرار از ایران او را رها کردند و آواره و سرگردان شد.

خطیب جمعه ایلام گفت: سرنوشت افرادی نظیر شاه و صدام که به طاغوت و استبداد تکیه کردند، الگویی واضح و شفاف برای تمامی حاکمانی است که به جبهه استکبار و غربی ها اعتماد می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: تکیه گاه همه انسان ها تنها باید خدا باشد چرا که خداوند سرپرست همه ما است که در این صورت به طور قطع موفق خواهیم شد.

وی با اشاره نقش مساجد بعنوان قرارگاه فرهنگی در جامعه نیز افزود: مسجد سنگر و قرارگاه همه انسان ها است  چرا که نیاز اصلی ما معنویت است و متولیان مساجد سه وعده اذان را پخش کنند و باید همه به خداوند اتکا کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.