تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

حجت‌الاسلام موسی‌پور: دستاوردهای انقلاب نه تنها قابل دفاع بلکه قابل مباهات است

حجت‌الاسلام موسی‌پور: دستاوردهای انقلاب نه تنها قابل دفاع بلکه قابل مباهات است
تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب نه تنها قابل دفاع بلکه قابل مباهات است، گفت: عزت و  اقتدار امروز کشور در دنیای ظلم و فساد با دوران ذلت قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

 

حجت الاسلام محمد حسین موسی پور روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران در جمع نمازگزاران تهرانی با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسالامی مسیر تاریخ را عوض کرد.

وی افزود: در دنیایی که به سرعت به دنبال سکولاریسم، لیبرالیسم و نفی معنویت، نفی دین و خدا حرکت می‌کرد و در دنیای که در دو قطب شرق و غرب دین زدایی و خداگریزی محور اصلی بود، انقلابی با نام خدا و تکیه بر دین و رهبری روحانیت به وقوع پیوست و به پیروزی رسید.

رییس ستاد هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی اکنون ۴۳ سال است که مقاوم واستوار در برابر همه توطئه‌ها ایستاده است.

وی با اشاره به تعابیر بیان شده درمورد انقلاب اسلامی از نگاه همه جامعه شناسان و دانشمندان غربی، اظهار کرد: این دانشمندان بر اهمیت، عظمت و تحولی که این انقلاب در عالم پدید آورد اذعان کردند.

موسی‌پور با بیان چند مثال ادامه داد: هنری کسینجر چهره‌ سیاسی و طراح سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه گفته بود که امام با معیارهایی غیراز معیارهای دنیا سخن می‌گفت گویی از جایی الهام می‌گرفت. دشمنی آیت‌الله خمینی با غرب برگرفته از تعالیم الهی بود. میشل فوکو نظریه پرداز فرانسوی که در سال ۵۷ دو بار به ایران سفر کرد تاکید داشت که انقلاب اسلامی انگیزه مادی نداشت و جز دین چیز دیگری عامل این خیزش نبود.

رییس ستاد هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نقطه قوت انقلاب، فرهنگ و هویت دینی است است، با استناد به عبارت “غیرت دینی” مقام معظم رهبری، گفت: همه هجمه‌های دشمن است و توطئه های سیاسی اقتصادی برای تضعیف دین و هویت دینی است تا بگویند نظام دینی قدرت حکومت ندارد و ناکارآمد است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب نه تنها قابل دفاع بلکه قابل مباهات است، ادامه داد: عزت و  اقتدار امروز کشور در نیای ظلم و فساد با دوران ذلت قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.