تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

افتتاح پروژه فیبر نوری صالح آباد _ میمک به مناسبت  دهه مبارک فجر

افتتاح پروژه فیبر نوری صالح آباد _ میمک به مناسبت  دهه مبارک فجر
نگاه اقتصاد

 

با حضور حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ، مهندس بیرامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات،مهندس احمدی معاون مخابرات منطقه ایلام  و جمعی از مسئولین استان و شهرستان مهران ،  پروژه فیبرنوری مرزی صالح آباد تا میمک با تامین  اعتبار از محل طرح های uso به بهره برداری رسید.

در این مراسم که به مناسبت  ایام مبارک  دهه فجر برگزار گردید ، مهندس احمدی معاون مخابرات استان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه و مشخصات فنی آن ، به اهمیت اجرای پروژه های فیبر نوری در استان اشاره و اظهار داشتند: بستر لازم برای ارائه سرویس‌های مطلوب با تکنولوژی های جدید فیبر نوری است که با اجرای این پروژه این امکان برای روستاهای مسیر و همچنین نقاط مرزی فراهم شده است.

ایشان با اشاره به مشکلات موجود در سر راه اجرای پروژه های فیبرنوری گفتند علاوه بر معارضین محلی محدودیت‌های راهداری همواره باعث کاهش سرعت اجرای پروژه های فیبرنوری گردیده که همکاری و حمایت مسئولین استان در این خصوص راهگشا خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا مخابرات استان به منظور استفاده بهینه از حفاری انجام شده با افزایش ظرفیت ۱۵ کیلومتر ابتدایی فیبر نوری فاز اول پروژه آتی فیبر نوری مناطق بخش بولی را نیز  بصورت همزمان اجرا کرده است.

آقای حسنی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از تلاش‌های مخابرات استان جهت توسعه فیبرنوری که تاثیر زیادی در پایداری و کیفیت ارتباطات دارد  تقدیر و تشکر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.